fbpx

آرمی چیف کی ہدایت پرچولستان میں امدادی کیمپ قائم

چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ کی ہدایت پر بہاولپور کور نے سول انتظامیہ کے ساتھ مل کر چولستان کے خشک سالی سے متاثرہ افراد کو طبی اور امدادی سہولیات فراہم کرنے کے لیے ایک جامع منصوبہ تیار کیا ہے۔ بہاولپور کور کی جانب سے چنن پیر میں 42 بستروں کی گنجائش والے ہیٹ اسٹروک سنٹر کو مربوط کرتے ہوئے مفت طبی اور خشک سالی سے نجات کا کیمپ لگایا گیا ہے۔

سول ملٹری انتظامیہ کے مشترکہ تعاون سے، ہیٹ اسٹروک کے علاج کی سہولیات اور واٹر باؤزر سے لیس 3x موبائل ہیلتھ ٹیمیں صحرائے چولستان میں نقل مکانی کرنے والوں کے لیے بنائے گئے 10x دور دراز کے کیمپوں کا دورہ کر رہی ہیں تاکہ آبادی اور جانوروں کو علاج اور پانی کی فراہمی ہو سکے۔ مقامی طور پر بنائے گئے آبی ذخائر کو بھرنے کے ساتھ 70x دیہاتوں کو 300,000 لیٹر سے زیادہ پینے کا صاف پانی فراہم کیا گیا ہے۔ 5000 سے زائد مریضوں کا علاج کیا گیا اور انہیں مفت ادویات فراہم کی گئیں۔

مزید یہ کہ چولستان کے دور دراز علاقوں میں مفت راشن پیک اور پکا ہوا کھانا فراہم کیا جا رہا ہے۔ بیس کیمپ کی جگہوں پر مویشیوں کے علاج معالجے کی سہولت فراہم کی جا رہی ہے۔کور کمانڈر بہاولپور لیفٹیننٹ جنرل خالد ضیاء نے چنن پیر میں فری میڈیکل اینڈ ڈراؤٹ ریلیف کیمپ کا دورہ کیا جہاں آرمی افسران اور کمشنر بہاولپور کی جانب سے امدادی اقدامات پر تفصیلی بریفنگ دی گئی۔ انہوں نے چولستان میں حالات کو معمول پر لانے تک مقامی آبادی کو پاک فوج کی جانب سے ہر ممکن تعاون/مدد کی یقین دہانی کرائی۔ پاک فوج کی جانب سے یہ امدادی سرگرمیاں پورے موسم گرما میں جاری رہیں گی۔

عمران خان نے کل اداروں کے خلاف زہر اگلا ہے،وزیراعظم

عمران خان کے فوج اور اُس کی قیادت پر انتہائی غلط اور بھونڈے الزامات پر ریٹائرڈ فوجی سامنے آ گئے۔

خدارا ملک کا سوچیں،مجھے فخر ہے میں ایک شہید کا باپ ہوں،ظفر حسین شاہ

ایک بیٹا شہید،خواہش ہے دوسرے کو بھی اللہ شہادت دے،پاک فوج کے شہید جوانوں کے والدین کے تاثرات

شہادت سے سات ماہ پہلے بیٹے کی شاد ی کی تھی،والدہ کیپٹن محمد صبیح ابرار شہید

وادی تیراہ میں ضلعی انتظامیہ اور سیکیورٹی فورسز کے باہمی اشتراک سے "باغ امن میلہ” کا انعقاد

شیریں مزاری کے خود کش حملے،کرتوت بے نقاب، اصل چہرہ سامنے آ گیا

اداروں کے خلاف بیانات سے گریز کرنا چاہیے۔جلیل احمد شرقپوری

اداروں کے خلاف پراپیگنڈہ ٹولز بنے یوٹیوبرز کا ایک اور جھوٹ بے نقاب