آسٹریلیا کے ساحل کے قریب فوجی ہیلی کاپٹر گر کرتباہ

ہیلی کاپٹر میں20 امریکی میرینز سوار تھے
0
42
America

آسٹریلیا کے ساحل کے قریب فوجی ہیلی کاپٹر گر کرتباہ ہوگیا، ہیلی کاپٹر میں 20 امریکی میرینز سوار تھے، آسٹریلوی وزیر اعظم انتھونی البانی نے "افسوسناک” واقعہ قرار دیا۔

باغی ٹی وی: خبرایجنسی کے مطابق ہیلی کاپٹر میں20 امریکی میرینز سوار تھے، جو جنگی مشقوں کا حصہ تھا آسٹریلیا کی وزارت دفاع نے کہا کہ حادثہ آسٹریلیا، امریکا، مشرقی تیمور، انڈونیشیا اور فلپائن کی سالانہ مشقوں کے دوران پیش آیا،آسٹریلین ڈیفنس فورس (اے ڈی ایف) نے کہا کہ ہیلی کاپٹر میں کوئی آسٹریلوی اہلکار سوار نہیں تھا ابتدائی مرحلے پر ہماری توجہ ہیلی کاپٹر میں سوار افراد کی حفاظت کو یقینی بنانے پر مرکوز ہے۔

البانی نے، پہلے سے طے شدہ پریس کانفرنس میں بات کرتے ہوئے، حادثے یا بچاؤ کی کوششوں کے بارے میں تفصیلات فراہم کرنے سے انکار کردیا انہوں نے کہا کہ حکومت اور دفاع کے ایک محکمے کے طور پر ہماری توجہ واقعے کے ردعمل پر ہے اور اس بات کو یقینی بنانے پر ہے کہ اس مشکل وقت میں ہر طرح کی مدد اور مدد کی جائے۔

یوکرین میں دوران پرواز 2 فوجی تربیتی طیارے آپس میں ٹکرا گئے،3 پائلٹ ہلاک

امریکہ اور آسٹریلیا، بحرالکاہل میں ایک اہم اتحادی ہیں، حالیہ برسوں میں بڑھتے ہوئے جارحانہ چین کے سامنے فوجی تعاون کو بڑھا رہے ہیںچار آسٹریلوی فوجی گزشتہ ماہ اس وقت ہلاک ہو گئے تھے جب ان کا ہیلی کاپٹر کوئنز لینڈ کے ساحل پر سمندر میں گر کر تباہ ہو گیا تھا۔

یہ طیارہ Talisman Sabre میں حصہ لے رہا تھا، ایک مشترکہ فوجی مشق جس میں امریکہ، آسٹریلیا، جاپان، فرانس اور جرمنی سمیت کل 13 ممالک اور 30,000 سے زائد اہلکار شامل تھے۔

61 سال ماں کے پیٹ میں رہنے والا بچہ پتھرکا بن گیا

Leave a reply