fbpx

حراست میں لیےگئےسینئر صحافی وارث رضا:خود ہی گھرپہنچ گئے

کراچی :حراست میں لیےگئےسینئر صحافی وارث رضا:خود ہی گھرپہنچ گئے،اطلاعات کے مطابق کراچی میں رات گئے حراست میں لیےگئے سینئر صحافی وارث رضا گلشن اقبال میں اپنےگھر پہنچ گئے۔

اس حوالے سے کراچی یونین آف جرنلسٹس (کے یوجے) کے جنرل سیکرٹری سےگفتگو کرتے ہوئے وارث رضا نے بتایا کہ وہ گھر پہنچ گئے ہیں اور خیریت سے ہیں۔وارث رضا کے مطابق انہیں لے جانے والوں نے ان سے صحافتی ذمہ داریوں کا پوچھا اور ان کے کالم سے متعلق پوچھتے رہے۔

وارث رضا نے بتایا ہے کہ انہیں لےجانے والوں نے ان کی آنکھوں پر پٹی باندھی اور نامعلوم مقام پر لے گئے، کچھ دیر پہلے مبینہ ٹاون تھانے کے پاس چھوڑگئے۔

خیال رہے کہ سینئر صحافی کے اہلخانہ کا کہنا تھا کہ وارث رضا کو رات گئے یونیفارم میں ملبوس افراد اپنے ساتھ لے گئے، وارث رضا کو لے جانے والے افراد نےکہاتھا کہ تھوڑی دیر میں چھوڑ دیا جائے گا۔

کراچی یونین آف جرنلسٹس نے سینئر صحافی وارث رضا کو حراست میں لیے جانے کی مذمت کرتے ہوئےکہا کہ پاکستان یونین آف جرنلسٹس (پی ایف یو جے) کی تاریخ پر مبنی کتاب کے مدیر کو حراست میں لینا آزادی صحافت پر حملہ ہے۔

یاد رہےکہ پچھلے کئی ماہ سے ایسے واقعات رونما ہورہےہیں جن میں کچھ صحافیوں کے دوست احباب یہ دعویٰ کرتے ہیں کہ ان کو اداروں کےلوگوں نے اٹھا لیا ہے اورپھرخود ہی ایک دودن بعد واپس لوٹ آتے ہیں

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!