fbpx

اس وقت ہسپتالوں میں وینٹی لیٹرز کی کیا صورت حال ، ڈاکٹر یاسمین راشد نے دی بریفنگ

اس وقت ہسپتالوں میں وینٹی لیٹرز کی کیا صورت حال ، ڈاکٹر یاسمین راشد نے دی بریفنگ

باغی ٹی وی :وزیرصحت پنجاب ڈاکٹر یاسمین راشد نے کہا ہے کہ پنجاب میں کورونامثبت کیسز کی شرح 11 فیصد ہے،پرائمری ہیلتھ کیئر نے کورونا مریضوں کیلئے2ہزار310 بیڈدیےہیں،پنجاب میں 200وینٹی لیٹربڑھائےگئے ہیں،آج لاہور میں23 نئے وینٹی لیٹر لگائےجا رہے ہیں،لاہور کے پبلک سیکٹر اسپتالوں میں50وینٹی لیٹر موجود ہیں،لاہورمیں 24گھنٹوں کےدوران کورونا سے28اموات ہوئیں.لاہورمیں 874مریض سرکاری،400سےزائدنجی اسپتالوں میں داخل ہیں،اس وقت آکسیجن کی صورتحال تسلی بخش ہے،

لاہور میں مثبت کیسز کی شرح 19فیصد ہے.لاہورمیں اس وقت لاک ڈاون والے15 علاقے ہیں،اوسطاًٍ 23ہزار افراد کو یومیہ ویکسین لگائی جارہی ہے،لاہور میں اگلے دو دن میں ویکسی نیشن کیلئے اسپیشل بس روٹ چلارہےہیں.این سی اوسی کی پہلی میٹنگ میں سب سےزیادہ شیئرسندھ کودیاگیاتھا،بلاول بھٹو کی پریس کانفرنس سن کر افسوس ہوا.

اوسطا 23ہزار افراد کو یومیہ ویکسین لگائی جارہی ہے.اوسطا 23ہزار افراد کو یومیہ ویکسین لگائی جارہی ہے.

واضح‌ رہے کہ این سی او سی کے مطابق پاکستان میں کورونا سے اموات کی مجموعی تعداد 16 ہزار 999 تک پہنچ گئی جبکہ متاثرہ افراد کی مجموعی تعداد 7 لاکھ 90 ہزار16 ہو چکی ہے۔

کورونا وائرس پاکستان میں تیزی سے پھیل رہا ہے۔ نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے پاکستان کے 26 اضلاع ہائی رسک قرار دیئے گئے ہیں۔ پاکستان میں کورونا کی ویکسینیشن جاری ہے اور تیسرے مرحلے میں50تا60 سال کے درمیان عمر والے افراد کو ویکسین لگائی جا رہی ہے۔

واضح رہے کہ بھارت میں بھی کورونا کیسز کی بڑھتی ہوئی شتح کی وجہ سے کرتا پور ہر قسم کی نقل و حرکت کے لئے 16 مارچ 2020 سے بند ہے۔ مزید یہ کہ ، کوویڈ کے حالیہ اضافے کی وجہ سے ، 19 اپریل سے واہگہ بارڈر سمیت ، ہندوستان سے ہر قسم کے سفر پر پابندی عائد ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.