جنوب مشرقی ایشیاء میں سالن بنانے کا طریقہ تقریباً 2000 سال پُرانا ہے،محققین

محققین نے مصلحہ پیسنے والی سِلیں اور ہاون دستے سے مشابہ آلات دریافت کیے تھے
0
45

واشنگٹن: ایک نئی تحقیق میں معلوم ہوا ہے کہ جنوب مشرقی ایشیاء میں سالن بنانے کا طریقہ تقریباً 2000 سال قبل متعارف کرایا گیا۔

باغی ٹی وی :حال ہی میں جرنل سائنس ایڈوانسز میں شائع ہونےوالی تحقیق میں دنیا کی تاریخ میں مصالحہ جات کی عالمی تجارت کے کردار پر روشنی ڈالی گئی، تحقیق میں ماہرینِ آثارِ قدیمہ نے ویتنام سے دریافت ہونے والے پتھر کے بنے مصالحہ پیسنے والے آلات کی سطح پر لگے پودوں کی باقیات کا جائزہ لیا۔

جنوبی ویتنام کے اس علاقے سے محققین نے مصلحہ پیسنے والی سِلیں اور ہاون دستے سے مشابہ آلات دریافت کیے تھے جو جنوبی ایشیاء کے قدیم دور میں سالن بنانے کے آلات کے طور پر استعمال کیے جاتے تھے۔

جب بھی پیپلز پارٹی اقتدار میں آئی لوگوں کی بہتری ہوئی،شرجیل میمن

مطالعے میں سائنس دانوں کا کہنا تھا کہ تجزیہ کیے جانے والے آلات مختلف مصالحوں کے ذائقے باہر نکالنے کے لیے بنائے جاتے تھے ان بقایات کا تعلق جنوبی ایشیاء اور انڈونیشیا کے مصالحہ جات سے ممکنہ طور پر جُڑ سکتا ہے جو آج کے دور کے جنوبی ایشیاء میں پکائے جانے والے سالن کے لیے اہم اجزاء شمار کیے جاتے ہیں۔

واضح رہے جنوبی ایشیاء اور یورپ میں 4000 ہزار سال سے زائد کے عرصے سے مصالحہ جات کی فراہمی کا اہم ذریعہ رہا ہے محققین نے دریافت ہونے والے آلات میں سے 12 کی سطحوں پر موجود پودوں کے بافتوں پر پائے جانےو الے 717ناشاستہ ، پولن اور سِلیکا کے ذرات کا تجزیہ بھی کیا۔

کوئٹہ میں انسداد پولیو ٹیم پر فائرنگ سے 2 پولیس اہلکار شہید،ٹیم محفوظ

Leave a reply