پاکستان کھیل کےمیدان میں بھی ترقی کرنےلگا،کرکٹ کےبعداب ہاکی کا سپرلیگ ٹورنا منٹ ہوگا،آصف باوجوہ

0
73

کراچی :کرکٹ کے بعد اب ہاکی کا سپرلیگ ٹورنا منٹ ،پاکستان کھیل کے میدان میں بھی ترقی کرنے لگا،اطلاعات کےمطابق سیکرٹری پي ايچ ايف ، آصف باجوہ نے پاکستان ہاکی فیڈریشن اس سال سپر ہاکی لیگ کرانے کا اعلان کرديا جبکہ اس سال ہاکی ٹیم کو نئے پواہنٹس سسٹم کے تحت چاليس سے زائد انٹرنیشنل میچزز بھي کھلائے جاہيں گے۔

نيشنل ہاکي اسٹيڈيم ميں چيف سليکٹر منظور جونئير کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے آصف باجوہ کا کہنا تھا کہ موجودہ سال ہاکی کی بہتری کا سال ہے، رینکنگ سسٹم بدل گیا، پوائنٹس میچزز کی بنیاد پر ملتے ہیں کوشش ہے اس سال چالیس سے زائد میچزز کھیلیں ۔ انہوں نے کہا کہ اس سال ہاکی ٹیم سترہ نمبر پر نہیں بلکہ اوپر آئے گی۔

پاکستان ہاکی فیڈریشن اپنی سرگرمیاں بڑھا رہی یے۔ ڈومیسٹک لیول پر جونیئر اور سینئرز ہاکی ٹورنامنٹس کرانے کا پلان کیا گیا ہے۔ پاکستان ہاکی لیگ بھی اس سال ہر صورت ہوگی۔ پاکستان ہاکی فیڈریشن بہت جلد مکمل پلان اور شیڈول سے آگاہ کرے گی۔ ہم نے ہاکی ایونٹس کروائے اور آنے والے دنوں میں ویمن کے بھی ہاکی ایونٹس کروانے جارہےہیں۔ پاکستان ہاکی فیڈریشن کے پاس وسائل نہیں ہیں۔ پاکستان ہاکی فیڈریشن نیک نیتی سے کام کررہی ہے۔

Leave a reply