دبئی ایک بار پھر سیاسی سرگرمیوں کا مرکز،آصف زرادری کے بعد نواز شریف بھی دبئی پہنچ گئے

مسلم لیگ ن اورپیپلزپارٹی کی قیادت مل بیٹھی تو نگران سیٹ پر اہم مشاورت کاامکان ہے
0
55
Dubai

عبوری حکومت کے قیام سے پہلے دبئی ایک بار پھر سیاسی سرگرمیوں کا مرکز بن گیا۔

باغی ٹی وی : ذرائع کے بعد سابق وزیراعظم نوازشریف سعودی عرب سے واپس دبئی پہنچ گئے ہیں جبکہ سابق صدر آصف علی زرداری اوربلاول بھٹو بھی دبئی میں ہیں گزشتہ روز سابق صدر آصف علی زرداری خصوصی طیارے سے دبئی پہنچے تھے، سابق صدر کی دبئی میں اہم سیاسی ملاقاتیں متوقع ہیں، آصف علی زرداری چند دن دبئی میں قیام کے بعد وطن واپس آئیں گے مسلم لیگ ن اورپیپلزپارٹی کی قیادت مل بیٹھی تو نگران سیٹ پر اہم مشاورت کاامکان ہے ۔

نواز زرداری ملاقات میں نگراں وزیراعظم کیلئے ناموں پرغور ہوگا، نواز زرداری ملاقات میں اسمبلیوں کی تحلیل پر بھی مشاورت ہوگی ملاقات میں اسمبلی تحلیل نگراں حکومت، انتخابات پر اہم پیشرفت متوقع ہے۔

خواتین کو بااختیار بنائے بغیر کسی بھی ملک کے ترقیاتی اہداف کا حصول ناممکن ہے،گورنر …

دوسری جانب ذرائع کے مطابق پیپلزپارٹی کے شریک چئرپرسن آصف زرداری جلد دبئی سے لندن کیلئے روانہ ہوں گے، ان کا یہ دورہ لندن 2 دن پر مشتمل ہے اس حوالے سے پیپلزپارٹی ذرائع کا کہنا ہے کہ آصف زرداری کے دورہ لندن میں توسیع بھی ہوسکتی ہے، جس میں آصف زرداری کی لندن میں نوازشریف سے ملاقات کا قوی امکان ہے-

ادھر نواز شریف سے پاکستانی تاجروں کے وفد نے جدہ میں ملاقات کی ، وفد نے نواز شریف کی قیادت پر اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا پاکستانی بزنس کمیونٹی کے وفد کی قیادت مسلم لیگ ن سعودی عرب کے مرکزی جنرل سیکرٹری ملک منظور حسین اعوان نے کی۔

الیکشن کمیشن کا نگران وزیر کے پی کوعہدے سے ہٹانے کا حکم

اس موقع پر بزنس کمیونٹی کا نواز شریف سے کہنا تھا کہ آپ کی قیادت میں پاکستان ترقی کی راہ پر گامزن ہوا اور انشاء اللہ آئندہ بھی ہوگا، آپکی قائدانہ اور مدبرانہ ویژن نے ملکی معاشی صورتحال کو دلدل سے نکالا ہےآپ ہمارا سرمایہ ہیں نواز شریف نے پاکستانی بزنس کمیونٹی کا خیر مقدم کیا اور وفد کی جانب سے نیک خواہشات پر شکریہ ادا کیا۔ سابق وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ مشکل وقت میں اوورسیز پاکستانی اور بزنس کمیونٹی نے معیشت کو سنبھالا دیا۔

دوسری جانب نواز شریف سے ملاقات کے بعد ن لیگ کی چیف آرگنائزرمریم نواز براستہ دبئی سعودی عرب سے رات گئے وطن واپس پہنچی ہیں۔

ناسا نظامِ شمسی کے سب سے قیمتی سیارچے پر خلائی جہاز روانہ کرے گا

Leave a reply