عاصم اظہرصرف میرا اچھا دوست ہے ہمارے درمیان کوئی نجی تعلقات نہیں ہانیہ عامر

پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ ہانیہ عامر اور مقبول گلوکار عاصم اظہرکے حوالے سے یہ چہ مگوئیاں کافی عرصے سے جاری تھیں کہ ان کے آپس میں تعلقات رہے ہیں ماضی میں قیاس آرائیاں ہوتی رہیں کہ شاید وہ شادی کا ارادہ بھی رکھتے ہیں۔

باغی ٹی وی : سوشل میڈیا پر آئمہ بیگ اور ہانیہ عامر کی ایک لائیو چیٹ کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے وائرل ہونے والی ہانیہ عامر اور آئمہ بیگ کی ویڈیو میں اداکارہ کو کھل کر عاصم اظہر سے تعلقات پر بات کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

54 سیکنڈ کےمختصر دورانیے کی ویڈیو میں ہانیہ عامر نے بتایا کہ وہ اور گلوکار عاصم اظہر بہترین دوست ہیں، تاہم ساتھ ہی انہوں نے وضاحت کی کہ ان کے درمیان ‘وہ’ والے تعلقات نہیں۔

ہانیہ عامر کا کہنا تھا کہ ان کے اور عاصم اظہر کے درمیان جوڑے بننے والے تعلقات نہیں اور نہ ہی انہوں نے کبھی ایک دوسرے سے اس طرح کی ملاقاتیں کی ہیں اور نہ ہی وہ ایک د وسرے کو اس طرح دیکھتے ہیں وہ دونوں بہترین دوست ہیں اور وہ ایک دوسرے کی مدد کرتے رہتے ہیں۔

ہانیہ عامر نے کہا کہ وہ حال ہی میں عاصم اظہر کے گانے میں بھی دکھائی دیں اور ان دنوں گلوکار ایک منصوبے میں ان کی مدد کر رہے ہیں-

واضح رہے کہ اس سے قبل رواں برس اپریل میں بھی گلوکارہ آئمہ بیگ نے انسٹاگرام لائیو چیٹ کے دوران ہانیہ عامر سے سوال کیا تھا کہ مداح پوچھ رہے ہیں کہ وہ عاصم اظہر سے کب شادی کر رہی ہیں؟

آئمہ بیگ کی جانب سے سوال پوچھے جانے پر ہانیہ عامر نے بات کو ٹالتے ہوئے کہا تھا کہ ابھی تو وہ بچی ہیں ایسے میں وہ کیسے شادی کرلیں تاہم انہوں نے اس وقت واضح طور پر عاصم اظہر سے تعلقات کے حوالے سے کوئی بات نہیں کی تھی۔

عاصم اظہر اور اریکا حاق کے گانے تم تم نے سوشل میڈیا پر نئے ریکارڈ قائم کر دیئے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.