fbpx

آسمانی بجلی گرنے سے اونٹوں کا ریوڑ ہلاک

سعودی عرب: آسمانی بجلی گرنے سے 5 اونٹ ہلاک ہو گئے-

باغی ٹی وی : عرب میڈیا کے مطابق سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے جس میں سعودی عرب کی ایک ریتلی سڑک پر مردہ اونٹوں کا ریوڑ دیکھا جا سکتا ہے –

ہندو انتہاپسندوں کا خوف: دلت نوجوان پولیس حصار میں دلہن بیاہنے پہنچ گیا

ویڈیو میں دیکھا جانے والا منظرعفیف گورنری میں پیش آیا جہاں گرج چمک کے دوران آسمانی بجلی گرنے سے پانچ اونٹ ہلاک ہوگئے العربیہ نے "سبق” اخبارکے حوالے سے بتایا کہ ایسا لگتا ہے کہ بارش اور بگولوں کےدوران اونٹوں پر بجلی گری۔

قابل ذکر ہے کہ عفیف اور مہد الذہب کے گورنریوں میں گذشتہ جمعرات سے وقفے وقفے سے بارشیں ہو رہی ہیں۔ سعودی عرب میں موسمیات کے قومی مرکز نے اس علاقے میں گرج چمک کے ساتھ تیز بارشوں کا الرٹ جاری کیا ہے۔


واضح رہے کہ اتوار کے روز مغربی سعودی عرب کے شہر مدینہ منورہ میں مہد الزہاب کے علاقے میں موسلادھار بارش کے باعث سڑکیں زیر آب آگئیں اور بڑے علاقے میں سیلابی ریلے چل پڑے-

دنیا کی معمر ترین شخصیت کا اعزاز پانے والی جاپانی خاتون چل بسیں


سعودی عرب کے نیشنل سینٹر آف میٹرولوجی نے پیر کو اپنی موسمی رپورٹ میں توقع کی تھی کہ مہد الذھب کے علاقے میں گرج چمک کےساتھ اولے پڑنے کا امکان ہےمحکمہ موسمیات کی جانب سےنجران، جازان، عسیر، الباحہ، مکہ مکرمہ، مدینہ منورہ،حائل،ریاض،القصیم اور مشرقی علاقوں کےشمالی حصوں میں بارش، گردوغبار اور بعض مقامات پر ژالہ باری کی پیش گوئی تھی۔

بھیک سے جمع کئے گئےلاکھوں روپے عطیہ کرنے والی خاتون