fbpx

بحرِ اوقیانوس کو تنہا سَر کرنے کی کوشش میں 75 سالہ فرانسیسی مہم جو ہلاک

پیرس:تن تنہا بحرِ اوقیانوس کو سَر کرنے کا عزم کرنے والے 75 سالہ مہم جو جین جیکس سوین دورانِ سفر ہی سمندر میں پیش آئے حادثے کے باعث ہلاک ہوگئے۔

باغی ٹی وی : بین الاقوامی میڈیا کے مطابق جین جیکس کی موت کی خبر اُن کے دوستوں نے بذریعہ فیس بُک پوسٹ شیئر کی دوستوں نے عالمی خبر رساں ادارے اے ایف پی کو بتایا کہ انہیں جمعے تک جین کی موت کی کوئی خبر نہیں پہنچی تاہم ہفتے کی رات جین نے خطرے سے آگاہ کرنے والے 2 سگنلز بھیجے جو کسی مشکل میں پھنس جانے کی طرف اشارہ کررہے تھے۔

کیمرون کے نائٹ کلب میں آتشزدگی 16 افراد ہلاک

سنگنلز پاتے ہی بحری حفاظتی عملہ جین کی تلاش میں نکل کھڑا ہوا میری ٹائم ریسکیو ٹیم کو جین کی لاش پرتگال کے قریب ایزورز جزیروں میں اپنی (آڈیشیئس نامی) کشتی کے کیبن میں ملی جو کہ پانی میں اُلٹی پڑی تھی تاہم جین جیکس کو اپنے آخری لمحوں میں کن حالات کا سامنا کرنا پڑا اس حوالے سے کوئی تفصیلات فی الحال میسر نہیں ہیں۔

اماراتی شہزادی کا بھارتی انتہا پسندوں پرشکنجہ کسنےکا فیصلہ،متعدد شکایتوں پردبئی کی پولیس کابھارتی…

سوین کی ٹیم کا کہنا تھا کہ بدقسمتی سے، اس بار سمندر ہمارے دوست سے زیادہ مضبوط تھا، جو جہاز رانی اور سمندر کو بہت پسند کرتا تھا –

خیال رہےکہ جین جیکس نے اپنی مہم کی شروعات پرتگال کے جنوبی سرے سے شروع کی تھی۔ فرانسیسی مہم جو کا خیال تھا وہ بحرِ اوقیانوس کا سفر 3 ماہ میں مکمل کرلیں گے۔

آنکھوں کےتفصیلی معائنےسےدرست حیاتیاتی عمرمعلوم او قبل ازوقت موت کااندازہ…