مقبوضہ کشمیر میں‌بھارتی مظالم جاری :پلوامہ میں سیکورٹی فورسز کی فائرنگ میں 2 درجن سے زائد مظاہرین زخمی

0
58

سرینگر:مقبوضہ کشمیر میں‌بھارتی مظالم جاری :پلوامہ میں سیکورٹی فورسز کی فائرنگ میں 2 درجن سے زائد مظاہرین زخمی اطلاعات کے مطابق جنوبی کشمیر کے پلوامہ ضلع میں اونتی پورہ کے بیگی پورہ علاقے کے قریب مظاہرین کی بڑی تعداد کو منتشر کرنے کے لئے حکومتی فورسز نے گولیوں اور چھروں کی فائرنگ کی جس سے کم سے کم 25 افراد زخمی ہوگئے۔

حکام نے وادی کشمیر میں نجی آپریٹرز کی موبائل ٹیلیفون سروس اور موبائل انٹرنیٹ سروس کو بھی معطل کردیا۔ساوتھ ایشین وائر کے مطابق حزب المجاہدین کے کمانڈر ریاض نائیکو کے پھنس جانے کی خبر پھیلتے ہی بڑی تعداد میں لوگ سڑکوں پر آگئے اور احتجاج شروع کردیا۔

انہوں نے بتایا کہ جیسے جیسے دن بڑھتا گیا ، ملحقہ دیہات سے اور بھی بہت سے لوگ بیگ پورہ پہنچ گئے اور نعرے بازی کی اور گارڈن کے کنارے میں پولیس اور نیم فوجی دستہ سی آر پی ایف پر پتھرا کرنا شروع کردیا۔

انہوں نے بتایا کہ حکومتی فورسز نے مظاہرین کو منتشر کرنے کے لئے چھرے کے استعمال کے علاوہ گولہ بارود کا سہارا لیا۔ جھڑپوں میں متعدد افراد زخمی ہوئے اور ان میں سے 25 کو جنوبی کشمیر کے ضلع میں پلوامہ اسپتال اور دیگر میں منتقل کیا گیا۔

میڈیکل سپرنٹنڈنٹ آف ڈسٹرکٹ اسپتال پلوامہ ڈاکٹر میر مشتاق نے ساوتھ ایشین وائر کو بتایا کہ 16 زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا ، "ان میں سے چاروں کو گولی کے زخم تھے ” انہوں نے مزید کہا ، "ان سب کو خصوصی علاج کے لئے سری نگر کے ایس ایم ایچ ایس اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔”

Leave a reply