fbpx

پاکستان اسمگل کرنے کی کوشش افغان طالبان نے ناکام بنا دی

قندھار: پاکستان اسمگل کرنے کی کوشش افغان طالبان نے ناکام بنا دی ،اطلاعات کے ممطابق افغان صوبےقندھار میں طالبان نے کارروائی کرتے ہوئے اسلحہ پاکستان منتقل کرنے کی کوشش ناکام بنا دی۔

ذرائع کے مطابق قندھار میں پاکستان منتقل کیا جانے والا اسلحہ پکڑ لیا گیا، افغان صوبہ ہلمندسےآنےوالےٹرک ‏کو قندھار کے ضلع دامان میں روکا گیا تو تلاشی کے دوران بڑی تعداد میں اسلحہ برآمد کر لیا گیا۔

طالبان نے ٹرک کےخفیہ خانوں سے اسلحہ اور گولیاں برآمد کر لیں۔ طالبان کمانڈر کے مطابق اسلحہ چمن ‏کے راستے پاکستان میں دہشتگردی کیلئےاسمگل ہوناتھا۔

طالبان نے ٹرک ڈرائیور کو گرفتار کر کے تفتیش کیلئے نامعلوم مقام پر منتقل کر دیا ہے۔ کمانڈر کا کہنا ہے کہ ‏کارروائی خفیہ اطلاع پر کی گئی اور ڈرائیور سے تفتیش کر رہے ہیں افغان سرزمین کسی ملک کیخلاف استعمال ‏نہیں ہونے دیں گے ایک اسلحہ بھی کسی ملک منتقل کرنےکی اجازت نہیں دےسکتے۔

ٹرک ڈرائیور کا کہنا ہے کہ کچھ لوگ ٹرک کومیرےبغیرایک کمپاؤنڈمیں لےگئے ٹرک دوبارہ میرےپاس لایا گیا اور ‏کہا اسے پاکستان لےجاؤ۔

یاد رہےکہ اس سے پہلے افغان حکومت کئی بار کہہ چکی ہےکہ افغانستان کی سرزمین اب کسی ملک کے خلاف استعمال نہیں ہوگی اورکسی کوافغان سرزمین سے کسی دورے ملک کے خلاف شرارت یا سازش کرنے کی اجازت نہیں ہے

آج قندھار میں افغان طالبان نے اپنے دعوے کو سچ کردکھا جب ایک ٹرک سے بڑا خطرناک اسلحہ پاکستان اسمگل کرنے کی کوشش کو ناکام بنادیا