آسٹریلیا نے اچانک کورونا ویکسین خریدنے کا معاہدہ ختم کیوں کردیا

0
47

آسٹریلیا نے کورونا ویکسین خریدنے کا معاہدہ ختم کردیا

باغی ٹی وی رپورٹ: ماریسن حکومت کو کوئینز لینڈ یونیورسٹی کی ممکنہ کورونا وئرس ویکسین کی 50 ملین سے زائد خوراکیں خریدنے کے لئے ایک ارب ڈالر کا معاہدہ اچانک ختم کردیا گیا ہے جب کہ متعدد شرکاء نے غلط HIV ٹیسٹ کے نتائج واپس کر دیے ہیں۔

آسٹریلیاء کی عالمی بائیوٹیک کمپنی سی ایس ایل کے ساتھ شراکت میں کام کرنے والی یو کیو کمپنی نے بھی دریافت کے بعد اپنے موجودہ کلینیکل ٹرائلز ترک کردے گا۔ اس نے پیر کو وفاقی حکومت کو ابتدائی اعداد و شمار سے آگاہ کیا ، جس کے بعد ہنگامی طبی مشوروں کے لئے صحت کے حکام کے پاس بھیج دیا گیا۔

موجودہ ٹیسٹ کے بارے میں علم رکھنے والے ذرائع نے بتایا کہ پیتھالوجی ٹیسٹ نے پچھلے ہفتوں میں اس بات کی تصدیق کی تھی کہ مثبت نتائج آنے میں‌ کچھ غلطیاں‌ ہیں. اس جانچ میں شریک ہونے والوں کی صحت کو کوئی خطرہ نہیں‌ ہے۔

عالمی ادارہ صحت کی پاکستان کو کرونا ویکسین بارے بڑی یقین دہانی

کرونا ویکسین کا راز ہیکرز کی جانب سے چوری کرنے کی کوشش ناکام

کرونا پھیلاؤ روکنے کے لئے این سی او سی کا عوام سے مدد لینے کا فیصلہ

کرونا وائرس ، معاون خصوصی برائے صحت نے ہسپتال سربراہان کو دیں اہم ہدایات

کرونا وائرس لاہور میں پھیلنے کا خدشہ، انتظامیہ نے بڑا قدم اٹھا لیا

کرونا ویکسین کی تیاری کے لئے امریکہ مسلمان سائنسدانوں کا محتاج

پاکستان میں کرونا ویکسین کہاں تک پہنچ گئی، مبشر لقمان کے ساتھ ڈاکٹر جاوید اکرم کے تہلکہ خیز انکشافات

آسٹریلوی وزیر اعظم اسکاٹ موریسن نے کہا کہ کابینہ کی قومی سلامتی کمیٹی نے ماہر صحت کے مشوروں کے بعد جمعرات کو خریداری کے معاہدے کو ختم کرنے پر اتفاق کیا ہے اور خدشہ ہے کہ اس انکشاف سے کوویڈ 19 کے ویکسینیشن پروگرام پر آسٹریلیائی عوام کے اعتماد کو شدید نقصان پہنچے گا ، جس کی امید ہے کہ اگلے سال جلد اس کا آغاز ہوجائے گا۔

Leave a reply