fbpx

پاکستان کے نئے کوچ میتھیو ہیڈن پی سی بی کے لئے بڑی آزمائش

پاکستان کرکٹ بورڈ کے نئے چیئرمین رمیز راجہ نے عہدہ سنبھالتے ہیں بڑا اعلان کردیا ہے آسٹریلیا کے جارحانہ اوپنر میتھیو ہیڈن کو بیٹنگ اور جنوبی افریقا کے ورنن فلینڈر کو باولنگ کوچ مقرر کردیا۔

باغی ٹی وی : میتھیو ہیڈن بائیں ہاتھ کے بلے باز ہیں اور آسٹریلیا کی طرف سے دو ون ڈے ورلڈ کپ جیت چکے ہیں آسٹریلیا کے میتھیو ہیڈن 103 ٹیسٹ 161 ونڈے اور صرف نو ٹی20 کھیلے ہیں۔ میتھیو ہیڈن نے ٹیسٹ کرکٹ میں آٹھ ہزار سے زائد ون ڈے میں 6 ہزار سے زائد اور 300 ٹی20رن اسکور کیے ہیں۔ میتھیو ہیڈن نے 2009 اور فیلنڈر نے پچھلےسال ہی ریٹائرمنٹ لی ہے۔

میچ میں کتے کی انٹری، دلچسپ ویڈیو سوشل میڈٰیا پر وائرل

میتھیو ہیڈن سابق آسٹریلوی اوپنر ہیں۔ انہوں نے 103 ٹیسٹ میچوں میں 50 سے زائد کی اوسط کے ساتھ 8 ہزار 625 رنز بنائے۔ ٹیسٹ کریئر میں30 سنچریز اور 29 ففٹیز بنائیں۔

ون ڈے میں انہوں نے 161 میچوں میں آسٹریلیا کی نمائندگی کی اور 43 سے زائد کی اوسط کے ساتھ 6 ہزار 133 رنز بنائے۔ انہوں نے ون ڈے میں 10 سنچریز اور 36 نصف سنچریز بنائیں۔ انہوں نے 9 ٹی ٹوئنٹی میچوں میں بھی آسٹریلیا کی نمائندگی کی۔

آسٹریلیا نے افغانستان کے ساتھ ٹیسٹ میچ منسوخ کرنے کا عندیہ دے دیا

تاہم کسی بھی سطح پر 1 دن کی کوچنگ کا تجربہ نہیں حتیٰ کہ کلب یا 19 سال سے کم عمر کا بھی نہیں بلکہ بہت سارے ٹورنامنٹس کے لیے رمیز کے ساتھ تبصرہ کیا ہے تو پھر کیا مذاق ہے ؟ یا پسندیدگی ؟ پاکستان ان غیر تجربہ کار کوچز کے لیے آزمائش اور غلطی کا بورڈ رہے گا۔

جنوبی افریقی کے فاسٹ بالر ورنن فیلنڈر نے 64 ٹیسٹ میچوں میں جنوبی افریقہ کی نمائندگی کی، جبکہ 30 ون ڈے اور صرف 7 ٹی ٹوئنٹی کھیلیں ہیں، فیلنڈر نے 224 ٹیسٹ وکٹس، 41 ون ڈے وکٹس اور صرف 4 ٹی ٹوئنٹی وکٹس حاصل کی ہیں۔

انہوں نے 24 کی اوسط سے بیٹنگ کرتے ہوئے 1779 رنز بنائے ۔ ورنن فلانڈر کا ریکارڈ ہے کہ انہوں نے بنا سنچری اسکور کیا 1779 رنز اسکور کیے۔

سابق امریکی صدر ٹرمپ باکسنگ میچ کی میزبانی کریں گے

ورنن فیلنڈر نے 2011 میں آسٹریلیا کے خلاف اپنے کئیریر کا آغاز کیا تھا۔ جبکہ جنوری 2020 میں انگلیڈ کے خلاف آخری میچ کھیل کر کرکٹ کو خیر آباد کہہ دیا۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے نومنتخب چیئرمین رمیز راجہ نے نیوز کانفرنس کے دوران میتھیو ہیڈن اور ورنن فلینڈر کے ناموں کا اعلان کیا ہے۔

بابر اعظم کو یہ سیکھنا پڑے گا کہ دوستی یاری کواہمیت نا دیں وسیم اختر