fbpx

آسٹریلوی حکومت کا میلبرن میں خالصتان ریفرنڈم رکوانے سے انکار

آسٹریلوی حکومت نے میلبرن میں خالصتان ریفرنڈم رکوانے سے انکار کردیا۔

باغی ٹی وی : پنجاب آزادی ریفرنڈم کے آسٹریلیائی مرحلے کے لیے ووٹنگ 29 جنوری 2023 کو ہوگی، تاکہ مقامی سکھوں کو تحریک کے ساتھ اظہار یکجہتی کرنے اور 1984 میں سکھ قوم کی بھارتی حکومت کی حمایت یافتہ نسل کشی کی مذمت کرنے کا موقع فراہم کیا جا سکے۔

آسٹریلوی شہر میلبرن میں خالصتان ریفرنڈم سے قبل اندرا گاندھی کے قاتلوں کے تعریفی پوسٹر لگانے پر کشیدگی پھیل گئی سکھ برادری کی جانب سے 15 جنوری کو اندرا گاندھی کے قاتلوں ستونت سنگھ اور کیہر سنگھ کی 34 ویں برسی کے حوالے سے کار ریلی نکالنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

آرمی آفیسر نے بیوی کو قتل کر کے خودکشی کر لی

اندرا گاندھی کے قاتلوں کو 6 جنوری 1989 کو پھانسی دی گئی تھی۔ ستونت سنکھ اور کیہر سنگھ نے گولڈن ٹیمپل پر حملہ کا بدلہ لینے کیلئے اُس وقت کی بھارتی وزیراعظم اندرا گاندھی کو قتل کیا تھا۔

میلبرن میں خالصتان ریفرنڈم کا انعقاد 29 جنوری کو ہوگا پلیمٹن گوردوارے کے باہر لگا خالصتان ریفرنڈم کا پوسٹر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا پوسٹر پر ستونت اور کیہر سنگھ کی تصاویر بھی موجود ہیں جس پر ہندو برادی مشتعل ہوگئی اور نامعلوم افراد نے پوسٹرز پر اسپرے کردیا آسٹریلیا میں ریفرنڈم کا اعلان اس کا اعلان علیحدگی پسند خالصتان کے حامی گروپ سکھ فار جسٹس (SFJ) نے ریفرنڈم کے کینیڈین مرحلے کی کامیاب تکمیل کے بعد کیا گیا تھا-

دوسری جانب ہندو کمیونٹی نے خالصتان ریفرنڈم رکوانے کیلئے حکومت سے رابطہ کیا تاہم آسٹریلوی حکومت نے تمام معاملات کا جائزہ لے کر خالصتان ریفرنڈم رکوانے سے انکار کردیا۔

برٹش ایئرویز کے نئے یونیفارم میں حجاب بھی شامل