عوام کے لیے بڑی خوشخبری ، حتمی فیصہ آج ہوگا

عوام کے لیے بڑی خوشخبری ، حتمی فیصہ آج ہوگا

باغی ٹی وی :اوگرا نے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں 44 روپے 7 پیسے لٹر تک کمی کی سفارش کر دی۔ پٹرول 20 روپے 68 پیسے اور ہائی اسپیڈ ڈیزل 33 روپے 94 پیسے لٹر سستا کرنے کی تجویز دی گئی ہے۔ حتمی فیصلہ وزارت خزانہ آج کرے گی۔

عوام کے لیے بڑی خوشخبری، پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں 44 روپے لٹر تک کمی کا امکان ہے، اوگرا کی جانب سے سمری پڑولیم ڈویژن کو ارسال کر دی گئی ہےجس میں سفارش کی ہے کہ پٹرول کی قیمت میں 20 روپے 68 پیسے اور ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمت میں 33 روپے 94 پیسے فی لٹر کمی کی جائے۔ لائیٹ ڈیزل 24 روپے 57 پیسے جبکہ مٹی کا تیل 44 روپے 7 پیسے لٹر سستا کرنے کی بھی سفارش کی گئی ہے۔

اوگرا نے پٹرول پر 18 روپے 90 پیسے، ہائی اسپیڈ ڈیزل پر 24 روپے 20 پیسے، مٹی کے تیل پر 6 روپے اور لائٹ ڈیزل آئل پر 3 روپے لٹر پٹرولیم لیوی عائد کرنے کی بھی تجویز دی ہے۔سمری منظور ہونے کی صورت میں ہائی اسپیڈ ڈیزل 73 روپے 31 پیسے اور پٹرول 75 روپے 90 پیسے لٹر میں دستیاب ہو گا۔ لائٹ ڈیزل آئل کی نئی قیمت 37 روپے 94 پیسے جبکہ مٹی کے تیل کی قیمت 33 روپے 38 پیسے ہو جائے گی۔ نئی قیمتوں کا اطلاق یکم مئی سے ہو گا
ے بھی کم، پھر بھی خریدنا کیوں ہے مشکل؟

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں تیل کی قیمتیں اتنی کم ہوئی ہیں، سابقہ ریکارڈ ٹوٹ گئے. عالمی مارکیٹ میں تیل کی قیمتیں مفت سے بھی کم یعنی منفی تک گرچکی ہیں لیکن یہ تیل خریدا نہیں جاسکتا۔ پیر کے روز کینیڈین تیل کی قیمت منفی صفر اعشاریہ 15 ڈالر تک گرگئی جبکہ امریکن ڈبلیو ٹی آئی کروڈ آئل ڈیڑھ ڈالر فی بیرل ہوگیا تھا لیکن یہ تیل خریدا نہیں جاسکے گا۔ اس کی وجہ بھی انتہائی دلچسپ سامنے آئی ہے۔

تیل کے حوالہ سے ایک ماہر کا کہنا ہے کہ تیل لے سکتے ہیں ،جو بھی اس قیمت پر تیل لے گا اس کو ڈلیوری اٹھانی پڑے گی، جہاں سیل ہو رہا ہے وہاں جس کے پاس سٹوریج کی جگہ نہیں وہ تیل نہیں لے سکتے، جن کے پاس سٹوریج کی جگہ ہو وہ لے سکتے ہیں، اگر پاکستان کے پاس سٹوریج کی جگہ نہیں ہے تو تیل نہیں لے سکتا، کل سے یہ 22 ڈالر پر ہی آجائے گا، یہ ہر سال ایسا ہوتا ہے لیکن اس سال کرونا کی وجہ سے زیادہ خبروں میں آ گیا، یہ ان لوگوں کے لئے ہے جو کل یعنی ایک ہی روز میں ڈلیوری اٹھا سکتے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.