وطن عزیز کی مٹی دکھی انسانیت کی خدمت کا تقاضا کرتی ہے،وزیر اعلیٰ پنجاب

0
41
ملکی سلامتی کیلئے پوری قوم اور پاکستان کی بہادر مسلح افواج یکجان ہیں،وزیراعلیٰ پنجاب

وزیر اعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی سے جھنگ کے ارکان اسمبلی کے وفد کی ملاقات ہوئی ہے

وزیر اعلی چودھری پرویزالٰہی سے ملاقات کرنے والوں میں صاحبزادہ محمد محبوب سلطان، غلام بی بی بھروانہ، رانا شہباز احمد اور اعظم چیلہ شامل تھے ملاقات میں سیاسی امور ، ترقیاتی منصوبوں اور سیلاب زدگان کی بحالی کے اقدامات پر گفتگو کی گئی، وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الہیٰ کا کہنا تھا کہ سیلاب متاثرین کی بحالی میں کوئی کسر اٹھا نہ رکھی جائے گی سیلاب متاثرہ علاقوں میں آبیانیہ اور مالیہ معاف کر دیا ہے متاثرین کی بحالی کے لئے 5 ارب روپے کا خصوصی فنڈ قائم کیا ہے مخیر حضرات سے اپیل ہے کہ وہ آگے بڑھیں اور مصیبت میں گھرے بہن بھائیوں کا سہارا بنیں وطن عزیز کی مٹی آج ہم سب سے دکھی انسانیت کی خدمت کا تقاضا کرتی ہے میں نے دکھی انسانیت کی خدمت کا بیڑا اٹھایا ہے جو پورا کرکے دم لوں گا ۔

چودھری پرویزالٰہی کا مزید کہنا تھا کہ پاکستانی قوم آزمائش کی گھڑی میں ہمیشہ سرخرو رہی ہے انشاءاللہ نئے جذبے اور عزم سے سیلاب متاثرین کی بحالی کا چیلنج ضرورپورا کریں گے ،اراکین اسمبلی کا کہنا تھا کہ وزیراعلی چودھری پرویز الہی کی قیادت میں پنجاب حکومت سیلاب متاثرین کی مدد کے لیے پیش پیش ہے۔ وزیر اعلی پنجاب چودھری پرویزالٰہی سب سے پہلے سیلاب متاثرین کے پاس پہنچے۔

وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الہیٰ کا کہنا تھا کہ جنوبی پنجاب میں سیلاب کی غیر معمولی صورتحال کا سامنا ہے۔ جو کچھ بھی انسانی بس میں ہے، متاثرین سیلاب کی مدد کیلئے کر رہے ہیں اور کرتے رہیں گے۔ متاثرین کی بحالی کیلئے ”وزیراعلیٰ پنجاب فلڈ ریلیف فنڈ“ قائم کر دیا ہے۔ مخیر حضرات اور عوام سے اپیل ہے کہ اپنے متاثرہ بہن بھائیوں کی دل کھول کر مدد کریں۔ یہ وقت مصیبت میں گھرے بہن بھائیوں کے ساتھ کھڑے ہونے کا ہے۔ پاکستانی چیلنج قبول کرکے اسے موقع میں بدلنے والی قوم ہے۔ انشاء اللہ سیلاب سے متاثرہ افراد کی مدد کیلئے قوم اٹھے گی متاثرہ بہن بھائیوں کی دیکھ بھال ہماری ذمہ داری بھی ہے اور دینی و اخلاقی فریضہ بھی امدادی ٹیمیں متاثرہ علاقوں میں چپے چپے پر پہنچ کر متاثرین کی مدد کریں متاثرین سیلاب کی مشکلات کا پورا احساس ہے تمام تر توجہ متاثرہ بہن بھائیوں کی بحالی و آبادکاری پر مرکوز ہے پاک فوج،ریسکیو 1122، پی ڈی ایم اے اور دیگرادارے دن رات متاثرین کی بحالی میں مصروف ہیں متاثرین کی بحالی کے کاموں میں حکومت کا ہاتھ بٹانے والی تنظیموں اور رضاکاروں کو سراہتے ہیں

2010 سے بھی بڑھ کر سیلاب نے تباہی پھیلائی،وزیراعظم

پاک فوج کی ٹیمیں ریلیف آپریشن میں انتظامیہ کی بھرپورمدد کر رہی ہیں،وزیراعلیٰ

وزیراعظم فلڈ ریلیف اکاؤنٹ 2022 میں عطیات جمع کرانے کی تفصیلات

سیلاب سے اموات،نقصانات ہی نقصانات،مگر سیاستدان آپس کی لڑائیوں میں مصروف، مبشر لقمان پھٹ پڑے

لک بھر میں بارشوں اور سیلاب سے900 سے زائد افراد جاں بحق ہوئے

بالاکوٹ، آٹھ افراد سیلاب میں بہہ گئے،سوات میں عمارت گرنے کا خوفناک منظر، ویڈیو

Leave a reply