ماڈل ایان علی نے اپنے نئے البم کے ریلیز ہونے کی تاریخ کا اعلان کر دیا

ممنی لانڈرنگ کیس میں ضمانت پر رہا ہونے والی پاکستان کی سُپر ماڈل ایان علی نے اپنے نئے البم کے ریلیز ہونے کی تاریخ کا اعلان کر دیا ہے-

باغی ٹی وی : سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر ایان علی نے اپنی ایک تصویر پوسٹ کی جس میں وہ سیاہ رنگ کے مغربی لباس میں ملبوس ہیں تصویر سے لگ رہا ہے کہ یہ تصویر اُن کے نئے البم کے کسی گانے کی ہے۔


تصویر پوسٹ کرتے ہوئے ایان علی نے لکھا کہ اُن کا نیا البم ’Nothing Like Everything‘ رواں سال 3 اگست کو ریلیز کیا جائے گا اور یہ البم دُنیا بھر میں 200 سے زائد اسٹورز پر جاری کیا جائے گا۔

ایان علی نے اپنی پوسٹ کے کیپشن میں پاکستان سمیت مختلف ممالک میں البم شئیر کرنے کے اوقات بھی بتائے-

پاکستان : 3 اگست دوپہر 1 بجے
متحدہ عرب امارات: 3 اگست دوپہر 12 بجے
متحدہ سلطنت یونائیٹڈ کنگڈم: 3 اگست صبح 9 بجے
وسطی یورپین ممالک : 3 اگست صبح 10 بجے
اور امریکا میں 3 اگست رات 1 بجے ریلیز کیا جائے گا-

واضح رہے کہ اس سے قبل ایان علی نے اپنی انسٹاگرام پوسٹ پر اپنی ایک مختصر سی ویڈیو پوسٹ کی تھی جو اُن کے نئے پراجیکٹ کا حصہ تھی ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے ایان علی نے سب سے پہلے تو اپنے مداحوں کا حال احوال دریافت کیا تھا اور پھر اُنہوں نے بتایا تھا کہ یہ ویڈیو اُن کے نئے آنے والے پراجیکٹ کا ایک چھوٹا سا حصہ ہے۔


ایان علی نے اپنی پوسٹ کے کیپشن میں اپنے نئے البم کا نام بتاتے ہوئے لکھا تھا کہ اُن کے البم کا نام ’Nothing Like Everything‘ ہے۔

واضح رہے کہ ایان علی کو 14 مارچ 2015 کو اسلام آباد بے نظیر انٹرنیشنل ایئرپورٹ سے 5 لاکھ سے زائد ڈالرز دبئی اسمگل کرتےہوئے گرفتار کیاگیا تھا بعد ازاں عدالت نے انہیں ضمانت پر رہاکیا جس کے بعد وہ بیرون ملک چلی گئیں 2 سال تک ایان علی عدالت میں پیش ہوتی رہیں تاہم 2017 میں بیرون ملک جانے کے بعد سے وہ عدالت کی سماعتوں میں غیر حاضر رہیں جس کے باعث انہیں کو اشتہاری قرار دیا جا چکا ہے اور ان کا اپارٹمنٹ بھی ضبط کیا جا چکا ہے-

ایان علی کی لمبے عرصے بعد سوشل میڈیا پر واپسی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.