اذان سمیع خان کے نئے البم کا ٹائٹل گانا ریلیز

پاکستانی نژاد بھارتی معروف موسیقار عدنان سمعیع اور زیبا بختیار کے بیٹے گلوکار، موسیقار اور اداکار اذان سمیع خان کے پہلے سولو میوزک البم ’میں تیرا‘ کا ٹائٹل گانا ویلنٹائنز ڈے کے موقع پر ریلیز کردیا گیا۔

باغی ٹی وی :اذان سمیع نے گزشتہ ہفتے اپنی انسٹاگرام پوسٹ میں بتایا تھا کہ جلد ہی وہ پہلا سولو البم ریلیز کرنے جا رہے ہیں۔

اذان سمیع خان نے بتایا تھا کہ ان کے پہلے میوزک ایلبم کو فروری کے آخری ہفتے میں ریلیز کیا جائے گا، تاہم البم کا ٹائٹل گانا 10 فروری کو ریلیز ہوگا۔

اب البم کا ٹائٹل گانا ’میں تیرا‘ ہوں ریلیز کردیا گیا، جسے شائقین کی جانب سے کافی پسند کیا جا رہا ہے-

گانے میں اگرچہ رومانوی سین دکھائے گئے ہیں، تاہم گانے میں اذان سمیع خان اور کینیڈین نژاد پاکستانی ماڈل ماہین صدیقی کے رومانس کو کافی سراہا جا رہا ہے۔

’میں تیرا‘ کی ہدایت کاری احتشام الدین نے دی ہے جبکہ اس گانے کی موسیقی بھارتی موسیقار مغدیب بوس نے دی ہے۔

گانا ریلیز ہونے کے بعد کچھ لوگوں نے اذان سمیع خان کو والد کی کاپی قرار دیا اور کہا کہ وہ ویڈیو میں بلکل والد کی جوانی کی طرح دکھائی دے رہے ہیں۔

یاد رہے کہ اذان سمیع خان کے پہلے سولو البم کو رواں ماہ کے آخری ہفتے میں ریلیز کیا جائے گا، جس میں مجموعی طور پر 9 گانے ’میں تیرا‘ سمیت ’ماہیا، ڈھولنا، جادوگری، عاشقی، میرے سجنا رے، زما، تو اور دیگر گانے شامل ہیں۔

اپنے پہلے سولو میوزک البم کا کور اور ٹریک لسٹ کے حوالے سے اذان سمیع خان کا کہنا تھا کہ میوزک البم میں انہوں نے ناصرف اپنی آواز کا جادو جگایا ہے بلکہ گیتوں کے بول میری زندگی سے جڑی سچی کہانیوں اور جذبات کی عکاسی کرتے ہیں۔

اپنے البم کے حوالے سے گلوکار کا کہنا تھا کہ میں نے اپنے پہلےمیوزک البم پر کافی محنت کی ہے اور ان کے البم کو سننے والوں کے لیے بہتر تحفہ بنانے کے لیے ان کا دنیا کے 5 ممالک کے 63 موسیقاروں و تکنیکی عملے کے ارکان نے ساتھ دیا ہے۔

انہوں نے بتایا تھا کہ البم میں ان کے ساتھ پاکستان کے علاوہ بھارت، ترکی، مکدونیا اور برطانیہ کے موسیقاروں اور تکنیکی افراد نے کام کیا ہے۔

نئے البم کے گیتوں کے بول میری زندگی سے جڑی سچی کہانیوں اور جذبات کی عکاسی ہیں اذان سمیع

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.