fbpx

آذربائیجان نے آرمینی فوجی اہلکارکوگرفتارکرلیا:حالات پھرکشیدہ

لاچن :آذربائیجان نے آرمینی فوجی اہلکارکوگرفتارکرلیا:حالات پھرکشیدہ ،اطلاعات کے مطابق آذربائیجان کی فوج نے ایک آرمینی فوجی کو لاچن شہر میں اس وقت گرفتار کیا جب وہ بارودی سرنگیں ڈالنے کی کوشش کر رہا تھا۔

وزارت نے ایک بیان میں کہا کہ آرمینیائی مسلح افواج کے ایک باز پرس کرنے والے تخریب کار گروہ نے موسم کی خراب صورتحال سے فائدہ اٹھاتے ہوئے آذربائیجان کے علاقے میں گھس لیا۔

بیان کے مطابق ، ایک آرمینیائی فوجی ، جس کی شناخت آرٹور کارتنیان کے نام سے ہوئی ہے ، کو حراست میں لیا گیا ، جبکہ آرمینیائی گروپ کے دیگر ارکان اس علاقے سے فرار ہوگئے۔

یادرہےکہ 1991 میں ، آرمینیائی فوج نے ناگورنو-کاراباخ یا بالائی کاراباخ پر قبضہ کیا ، یہ بین الاقوامی سطح پر آذربائیجان کے علاقے اور سات ملحقہ علاقوں کے طور پر تسلیم کیا گیا تھا۔

27 ستمبر 2020 کو ، آرمینیائی فوج نے شہریوں اور آزربائیجانی فوجوں پر حملے شروع کیے اور متعدد انسانیت سوز فائر بندی معاہدوں کی خلاف ورزی کی۔

10 نومبر کو ہونے والے معاہدے کے تحت اختتام پذیر 44 روزہ تنازعہ کے دوران ، آذربائیجان نے متعدد شہروں اور 300 کے قریب بستیوں اور دیہاتوں کو آرمینی قبضے سے آزاد کرایا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.