باغی ٹی وی واقعات کے پیچھے پس پردہ حقائق کو بیان کرے گا

0
80

باغی ٹی وی نے پاکستان کی سیاسی تاریخ کا پرومو جاری کر دیا۔ پرومو کے مطابق پاکستان کی سیاسی تاریخ کا المیہ یہ ہے کہ اس کا بہت سا حصہ بند کمروں میں طے پایا ہے۔ عوام کے سامنے ہونے والے واقعات کچھ ہوتے ہیں جبکہ ان کے پس پردہ حقائق کچھ اور ہوتے ہیں۔بہت سی ایسی چیزیں ہیں جو پہلے کبھی بھی منظر عا م پر نہیں آئیں۔کیا وجہ ہے کہ لیاقت علی خان کو ایک پلان کے ساتھ شہید کر دیا۔ وہ کیا وجہ تھی کہ پاکستان قیام کے بعد ہی سیاسی بحرانوں کا شکار ہو گیا۔ وہ کون لوگ تھے جنہوں نے قائداعظم کو خراب ایمبولینس میں سوار کرایا؟ وہ کون لوگ تھے جنہوں نے قائداعظم کے طیارے کو اڑنے نہیں دیا۔ آٹھ سالوں میں چھ حکمران کیوں بدلے؟ پہلا فوجی مارشل لاء کیوں لگا؟

پرومو میں کہا گیا ہے کہ وہ کیا وجہ ہے کہ بھٹو جیسے سیکولر کو بھی اسلامی سوشلزم کا نعرہ لگانا پڑا؟ ضیاءالحق نوے دن کا لولی پاپ دے کر دس سال سے بھی زیادہ عرصہ حکومت کی۔ دکھ کی بات یہ ہے کہ پاکستان کی سیاست کاروبار میں تبدیل ہوتی گئی۔ یہ تو ہر کوئی جانتا ہے کہ نواز شریف جنرل جیلانی کی ایجاد ہے لیکن کیا یہ کسی کو پتہ ہے کہ جنرل جیلانی نے اس کے عوض میاں نواز شریف سے کیا کیا حاصل کیا؟

پرومو کے مطابق کیا کسی کو پتہ ہے کہ مسلم لیگ نام سے کتنی جماعتیں معرض وجود میں آ چکی ہیں؟ کیا آپ سمجھتے ہیں کہ میر مرتضیٰ بھٹو اور بے نظیر بھٹو کے قاتل ایک ہی ہیںیا ان کو ایک ہی سازش کے تحت قتل کیا گیا؟ اور عمران خان کی 22سالہ جدوجہد میں ہم عمران خان کو تو جانتے ہیں لیکن وہ کون سے عوامل ہیںجو پاکستان تحریک انصاف کو اقتدار کی بلندیوں پر پہنچایا۔ ان تمام کی تفصیلات کے لیے یہ ویب سائٹس دیکھی جا سکتی ہیں۔مبشر لقمان کایوٹیوب چینل یا www.baaghitv.com۔

Leave a reply