fbpx

وزارت مذہبی امور کی زمین پر شاپنگ مالز، بابا گرونانک کی زمین پر ڈی ایچ اے کیوں ؟شیری رحمان پھٹ پڑیں

وزارت مذہبی امور کی زمین پر شاپنگ مالز، بابا گرونانک کی زمین پر ڈی ایچ اے کیوں ؟شیریں رحمان پھٹ پڑیں

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پیپلز پارٹی کی رہنما سینیٹر شیری رحمان نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزارت مذہبی امور کی آڈٹ پر سارے محکمے ششدر ہیں۔ وزارت میں وائیٹ کالر کرائم ہورہے ہیں۔وزارت مذہبی امور کی ایک لاکھ 8 ہزار ایکڑ زمین میں سے نصف سے زیادہ بغیر معاوضے کے دوسروں کو دی جا چکی ہے۔ مذہبی امور کے چیف سیکرٹری نے اس عمل کا دفاع کرنے سے معزوری ظاہر کی ہے۔

باغی سیپشل،پاکستانی سیاست میں دسمبر کا مہینہ انتہائی اہم، کیا ہونے جا رہا ہے؟چہ میگوئیاں‌ جاری

اسلام آباد میں کنوینر شیری رحمان کی زیرصدارت پبلک اکاؤنٹس کمیٹی کی ذیلی کمیٹی کا اجلاس ہوا ، جس میں مذہبی امور کے آڈٹ اعتراضات کا جائزہ لیا گیا۔ اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شیری رحمان نے کہا کہ وزارت مذہبی امور ایک لاکھ 8000 ایکڑ اراضی کی مالک ہے ، جس میں سے آدھا معاوضہ ہے ، چیف سکریٹری کا کہنا ہے کہ وہ بچا نہیں سکتے۔ وزارت مذہبی امور میں اربوں کروڑ روپئے بن چکے ہیں اور وزارت کے تمام آڈٹ اعتراضات دوبارہ کھول دیئے جائیں گے۔

جہاز کو دیکھ کر نواز ٹھیک ہو گیا،ڈاکوؤں کا مقابلہ کروں گا، خان کرسی کیلئے نہیں تبدیلی کیلئے آیا ہے، وزیراعظم

نواز شریف کی صحت، ڈاکٹرز نے وارننگ دے دی، خطرے کی گھنٹی

لندن میں ایسا استقبال ہوا کہ نواز شریف نے پاکستان واپس جانے کی خواہش کر دی

سینیٹر شیری رحمان نے کہا کہ گرونانک کی زمین پر بھی ڈی ایچ اے تشکیل دیا گیا ہے۔ وزارت مذہبی امور کی بنیاد پر شاپنگ مالز قائم کردیئے گئے ہیں ، انہوں نے اس معاملے پر ڈی جی ایف آئی اے کو بھی مدعو کیا ہے ، وزارت مذہبی امور میں واضح طور پر وائٹ کالر جرم ہو رہا ہے۔ وزارت میں اربوں کھربوں کی خوردبرد ہوچکی ہے۔ بابا گرو نانک کی زمین پر ڈی ایچ اے سیون اور وزارت مذہبی امور کی زمین پر مالز بن گئے ہیں۔

کشمیر کی خصوصی حیثیت ختم کرنے کیخلاف قومی اسمبلی میں متفقہ قرارداد منظور

اسپیکر قومی اسمبلی کا تمام اپوزیشن رہنماؤں کو ایل او سی کے مشترکہ دورے کا مشورہ

شیری رحمان کا مزید کہنا تھا کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی مدت ملازمت میں توسیع سے متعلق حکومت کوئی قانون سازی نہیں کر رہی ،عدالت نے حکومت کو پارلیمان میں جانے کی ہدایت کی۔ پارلیمان کے بغیر جمہوریت اور آئین کی بالادستی کی بات نہیں ہو سکتی۔

بلاول سن لے، سندھو دیش کی بات کرنے والے پٹ جائیں گے، وزیر خارجہ

شیری رحمان نے مزید کہا کہ کہ آرمی چیف کی مدت ملازمت میں توسیع سے متعلق عدالتی فیصلے پر وزیراعظم عمران خان کی ٹویٹ غیر منا سب ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.