میٹا کا نیا فیچر، اب واٹس ایپ صارفین بغیر نام گروپ بناسکیں گے

0
42
Meta

واٹس ایپ انفو کے مطابق واٹس ایپ ایک نیا فیچر متعارف کروا رہا ہے جو صارفین کو بغیر کسی نام کے گروپ چیٹس بنانے کی اجازت دیتا ہے۔ فیچرجس کا فی الحال محدود تعداد میں صارفین کے ساتھ تجربہ کیا جا رہا ہےچھ افراد تک گروپ چیٹس کے لیے دستیاب ہوگا جبکہ جب کوئی صارف بغیر نام کے گروپ چیٹ بناتا ہے تو اس کا نام خود بخود ان لوگوں کے نام پر رکھا جائے گا جو اس میں شامل ہیں۔

واضح رہے کہ گروپ کا نام ہر صارف کے لیے مختلف ہوگااس بات پر منحصر ہے کہ اس نے اپنے فون میں دوسرے اراکین کو کیسے محفوظ کیا ہے۔ جیسے کہ مثال کے طور پراگر آپ اپنے دوستوں جان اور جین کے ساتھ گروپ چیٹ بناتے ہیں تو آپ کا فون گروپ کا نام جان جین رکھے گا۔ تاہم جان کا فون اس گروپ کا نام جین اور آپ رکھ سکتا ہے جبکہ واٹس ایپ کا کہنا ہے کہ نیا فیچر اس لیے بنایا گیا ہے کہ گروپ چیٹس کو جلدی اور آسانی سے بنایا جا سکے۔

خیال رہے کہ کمپنی نے ایک بلاگ پوسٹ میں کہا ہم جانتے ہیں کہ بعض اوقات آپ کو جلدی میں ایک گروپ بنانے کی ضرورت ہوتی ہےیا آپ کے ذہن میں گروپ کا کوئی موضوع نہیں ہوتا ہے۔ تاہم یہ نیا فیچر گروپ چیٹ کے ساتھ شروع کرنا آسان بناتا ہےبغیر کسی نام کے آنے کی فکر کیے بغیریہ گروپ بنا دے گا اور توقع ہے کہ یہ نیا فیچر آنے والے ہفتوں میں تمام صارفین کے لیے متعارف کرایا جائے گا۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
دہشتگرد، سہولتکار اُن کے ساتھیوں کا پیچھا کریں گے،آرمی چیف
شاہد خاقان عباسی کیخلاف ایل این جی ریفرنس، اسپیشل جج سینٹرل کو منتقل
نوعمرسگریٹ نوشی کرنے والوں کی دماغی ساخت تبدیل ہوتی ہے،تحقیق
علاوہ ازیں نئے گروپ چیٹ فیچر کے علاوہ واٹس ایپ دیگر بہتریوں پر بھی کام کر رہا ہےجس میں ایک بگ کو ٹھیک کرنا بھی شامل ہے جس کی وجہ سے تصاویر کو گروپ چیٹ میں بھیجے جانے پر سکڑ جاتا ہے اور کمپنی مبینہ طور پر ایک ایسے فیچر پر بھی کام کر رہی ہے جو صارفین کو بیان کرکے اسٹیکرز بنانے کی اجازت دے گی۔

Leave a reply