fbpx

بیٹا سعودی عرب،بہو کے گھر میں نامحرم موجود تھا، دونوں کو قتل کر دیا، سسر کا اعتراف جرم

بیٹا سعودی عرب،بہو کے گھر میں نامحرم موجود تھا، دونوں کو قتل کر دیا، سسر کا اعتراف جرم

چارسدہ میں تھانہ شبقدر پولیس کی بروقت کارروائی، غیرت کے نام پر بہو اور اس کے دوست کو قتل کرنے والے سسر اور دیورکو ایک گھنٹہ کے اندر گرفتارکر لیا

مسماۃ (س) اور توصیف علی کو قتل کرنے والے باپ بیٹے کو گرفتار کرکے تھانہ شبقدر منتقل کردیا گیا ۔ڈی پی او چارسدہ سہیل خالد نے شبقدر میں دہرے قتل کا نوٹس لیا اور اے ایس پی شبقدر بلال احمد کی نگرانی میں ایس ایچ او گل شید خان نے پولیس ٹیم کی ہمراہ فوری کارروائی کرتے ہوئے قتل میں ملوث ملزمان باپ بیٹے کو فوری گرفتار لیا۔ ملزم جمشید ولد زرلعل اور زرلعل ولد لعل زمان کو تھانہ شبقدر منتقل کردیا گیا۔

ملزمان باپ بیٹے نے دوران تفتیش پولیس کو بتایا کہ مسماۃ(س) ان کی بہو ہے اور علحیدہ مکان میں اپنی بیٹیوں کیساتھ رہائش پذیر تھی جبکہ مقتولہ کا شوھر سعودی عرب میں محنت مزدوری کے سلسلے میں ملک سے باھر ہے۔ مقتولہ کے سسر زرلعل کا کہنا ہے کہ مجھے اطلاع ملی کہ بہو کے گھر میں نامحرم موجود ہے لہذا موقع پر جاکر بہو سمیت ایک نامحرم شخص پر فائرنگ کرکے قتل کا اقرار کرتے ہیں۔ مقتول کی شناخت توصیف علی ولد علی زادہ بخشی پل پشاور کے نام سے ہوئی۔تھانہ شبقدر پولیس نے مقدمہ درج کرکے ملزمان کیخلاف مزید تفتیش شروع کردی ہے۔

قبل ازیں ڈی پی او چارسدہ سہیل خالدنے صحافی افتخار احمد کے قتل میں ملوث ملزمان کو فوری گرفتاری کے لیے ایس پی انوسٹی گیشن سجاد کی سربراہی میں سپشل انوسٹی گیشن ٹیم تشکیل دے دی ہے، ڈی پی او چارسدہ سہیل خالد کا کہنا ہے کہ چارسدہ کے تحصیل شبقدر میں صحافی افتخار احمد پر نامعلوم افراد کی فائرنگ اور قتل ایک آفسوسناک واقعہ ہے۔واقعے میں ملوث ملزمان کسی صورت قانون کی گرفت سے نہیں بچ سکتے۔

ڈی پی او چارسدہ سہیل خالد نے صحافی افتخار احمد پر فائرنگ کے فوراً بعد رات کو ہی جائے وقوعہ کادورہ کیا۔ائی جی خیبر پختونخوا معظم جاہ انصاری اور آر پی او مردان یاسین فاروق کی ہدایات پر ملوث ملزمان کی گرفتاری کیلئے ڈی پی او چارسدہ سہیل خالد نے ایس پی انویسٹی گیشن سجاد خان کی سربراہی میں میں پولیس ٹیم تشکیل دی ہے جس میں اے ایس پی شبقدر بلال احمد، ایس ایچ او شبقدر گل شید خان ،سی آئی او شبقدر قیصر خان اوردیگر پولیس افسران شامل ہیں۔پولیس سپیشل ٹیم قاتلوں کی گرفتاری کیلئے مختلف زاویوں سے تفتیش کررہی ہے۔

پولیس ٹیم نے تحصیل شبقدر اور ملحقہ علاقوں میں رات سے ہی آپریشن کا آغاز کردیا ہے اور کئی مشتبہ ملزمان کو گرفتار کرلیا ہے جن سے تفتیش جاری ہے۔ڈی پی او چارسدہ کا مزید کہنا تھا کہ ہم غمزدہ خاندان کے غم میں برابر کے شریک اور ان کو یقین دلاتے ہیں کہ انشاءاللہ بہت جلد ملزمان کو گرفتار کرکے قانون کے مطابق سزا دلوائنگے۔ڈی پی او چارسدہ سہیل خالد کا مزید کہنا تھا کہ صحافی معاشرے کی آنکھ اور کان کا کردار ادا کرتے ہیں اور معاشرے کی تشکیل میں صحافی کا اہم کردار ہے۔انہوں نے کہا کہ ملزمان حوا کتنے ہی بااثر نہ ہو قانون کی گرفت سے نہیں بچ سکتے۔پولیس فورس اپنی پوری قوت کیساتھ جرائم پیشہ افراد کیخلاف کارراوائیاں جاری رکھی گی۔صحافیوں کو تحفظ کی فراہمی ہماری اولین ذمہ داری ہے اور پولیس فورس اپنی فرائض احسن طریقے سے انجام دی رہی ہے۔

شادی اس بات کا لائسنس نہیں کہ شوہر درندہ بن کر بیوی پر ٹوٹ پڑے،عدالت

خواجہ سراؤں کا چار رکنی گروہ گھناؤنا کام کرتے ہوئے گرفتار

چار ملزمان کی 12 سالہ لڑکے کے ساتھ ایک ہفتے تک بدفعلی،ویڈیو بنا کر دی دھمکی

ماموں کی بیٹی کے ساتھ گھناؤنا کام کرنیوالا گرفتار

پانی پینے کے بہانے گھر میں گھس کر لڑکی سے گھناؤنا کام کرنیوالا ملزم گرفتار

تین سال قبل بہن کو بھگا کر شادی، سالے نے بہنوئی کو گلا دبا کر قتل کر دیا