fbpx

انتہا پسند ہندووں کی ایک اور سازش،بھارت کو” ہندو ریاست” بنانے کا مطالبہ

بھارت میں انتہا پسند ہندووں کی ایک اور سازش، ہندو مذہبی رہنماؤں نے عام ہندوؤں سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ بھارت کو ‘ہندو راشٹر‘ یعنی ہندو ریاست لکھنا اور کہنا شروع کر دیں جس کے بعد حکومت بھی یہ بات تسلیم کرنے پر مجبور ہو جائے گی۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق ہندو مذہبی رہنماؤں نے عام ہندوؤں سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ بھارت کو ‘ہندو راشٹر‘ یعنی ہندو ریاست لکھنا اور کہنا شروع کر دیں جس کے بعد حکومت بھی یہ بات تسلیم کرنے پر مجبور ہو جائے گی ان مذہبی رہنماوں نے یہ بھی مطالبہ کیا ہے کہ ہندوؤں کا ‘احترام‘ نہ کرنے والے مسلمانوں کو پاکستان بھیج دیا جائے۔

بھارت کا امسال ڈیجیٹل کرنسی متعارف کرانے کا اعلان

دسمبر کے بعد ہندوں کی مذہبی پارلیمنٹ کا دوسرا اجلاس منعقد ہوا، جس میں پہلے کے مقابلے کہیں زیادہ اشتعال انگیز تقریریں کی گئیں اجلاس میں ہندوؤں کے مذہبی لحاظ سے انتہائی محترم سمجھے جانے والے متعدد لیڈروں سمیت تقریباً 400 سنت شریک ہوئے اس اجلاس میں قرارداد پیش کی گئی، جس کے تحت تبدیلی مذہب کو ملک سے غداری اور ایسا کرنے میں ملوث پائے جانے والوں کے لیے سزائے موت کا مطالبہ بھی کیا گیا۔

بھارت میں بجٹ پیش، عام آدمی کو نہ مل سکا ریلیف، کسان بھی دیکھتے رہ گئے

اجلاس میں کہا گیا کہ اسلامی جہاد انسانیت کے لیے بڑا خطرہ ہے اور اسے کچلنے کے لیے چین جیسی پابندیوں کی پالیسی اپنانا ہوگی سناٹی سب کا ہدف ہیں اور اس کے لیے ضروری ہے کہ ملک میں یکساں نظام تعلیم اور انصاف کا نفاذ کیا جائے یہ بھی مطالبہ کیا کہ چٹائیوں اور مندروں پر حکومتی قبضے کو ختم کرنے کی ضرورت ہے اگر میٹ اور مندر حاصل کیے جا رہے ہیں تو مساجد اور گرجا گھروں کو بھی حاصل کیا جانا چاہیے۔

ہندوستان :ریپستان بن گیا:اجتماعی زیادتی کیس میں ایک ہی خاندان کے 11 افراد گرفتار

یاد رہے پربودھانند نے اس اجلاس میں انتہائی اشتعال انگیز تقریر کرتے ہوئے بھارتی مسلمانوں کے لیے روہنگیا باشندوں کے قتل عام جیسی کارروائی کا مشورہ دیا تھا انہوں نے بھارتی پولیس، فوج اور سیاست دانوں سے مسلمانوں کی نسل کشی کے لیے متحد ہوجانے کی اپیل بھی کی تھی۔

بھارت نے جاسوسی کیلئے اسرائیل سے پیگاسس اسپائی وئیرخریدا،رپورٹ