fbpx

بھارت آسکرز ایوارڈز 2021 کی شارٹ لسٹ سے باہر

بھارتی فلم فلمی دنیا کےمعتبر ترین ایوارڈز آسکر ایوارڈز کی نامزدگی کی دوڑ سے باہر ہو گئی-

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق ملیالم زبان کی فیچر فلم ’جلّی کٹو‘ کو بھارت کی جانب سے غیرملکی فیچر فلم کی کیٹیگری کے لیے بھیجا گیا تھا۔

اکیڈمی آف موشن پکچر آرٹس اینڈ سائنسز (اے ایم پی اے ایس) نے اعلان کیا کہ 93ویں اکیڈمی ایوارڈ کے لیے 15 فلموں کو شارٹ لسٹ کیا گیا جن میں سے بھارت کی جلی کٹو کو نکال دیا گیا۔

تاہم اب اس شارٹ لسٹ ہونے کے بعد اب بھارت ایک مرتبہ پھر آسکر کی دوڑ سے باہر ہوگیا آخری 15 فیچر فلموں میں روس، جمہوریہ چیک، چلی، رومانیہ، بوسنیا ہرزیگوینیا، فرانس، گوئٹے مالا، ہانگ کانگ، ایران، آئیوری کوسٹ، میکسیکو، ناروے، تائیوان اور تیونس کی فلمیں شامل ہیں۔

واضح رہے کہ آج تک کسی بھارتی فلم نے آسکر ایوارڈ نہیں جیتا، جبکہ آخری مرتبہ 2001 میں عامر خان کی فلم لگان 5 بہترین فلموں میں شامل ہوئی تھی۔

یاد رہے کہ اکیڈمی ایوارڈز کے بین الاقوامی فیچر فلموں کی نامزدگی کے لیے 93 ممالک کی فلمیں اہل تھیں اور یہ تعداد آسکر کی تاریخ میں سب سے زیادہ ہے۔ اکیڈمی ایوارڈز کے تمام ممبران کو ووٹنگ کے ابتدائی دور میں حصہ لینے کے لیے مدعو کیا گیا تھا۔ آسکر ایوارڈز کی فائنل نامزدگیوں کا اعلان 15 مارچ کو کیا جائے گا جب کہ ایوارڈ کی تقریب 25 اپریل کو منعقد کی جائے گی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.