ورلڈ ہیڈر ایڈ

بھارت پھر ہوا رسوا، خلائی مشن چندریان ٹو بھی ناکام، آئی ایس آئی تو ناکامی کی ذمہ دار نہیں؟ ڈی جی آئی ایس پی آر

چاند پر پہنچنے کے لیے بھارت کا خلائی مشن ’چندریان ٹو‘ ناکام ہو گیا ہے جس کی بنیادی وجہ چاند پر لینڈنگ سے چند منٹ قبل زمین سے اس کا رابطہ منقطع ہونا ہے۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بھارت کے خلائی مشن نے ہفتے کو چاند پر لینڈنگ کرنا تھی تاہم چاند سے صرف دو کلو میٹر کی دوری پر زمین کے ساتھ اس کا رابطہ ختم ہو گیا۔

بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی بذات خود رات گئے تک اس مشن کی نگرانی کررہے تھے۔تاہم خلائی جہاز سے رابطہ منقطع ہونے کے بعد مودی وہاں سے اٹھ کر چلے گئے۔

واضح رہے کہ چاند پر لینڈنگ کی غرض سے 2008 میں خلا میں بھیجا گیا انڈیا کا پہلا خلائی مشن ’چندریان ون‘ بھی ناکام ہو گیا تھا

انڈیا کے خلائی مشن کی ناکامی پر پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور میدان میں آ گئے، انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر انڈیا کے خلائی مشن کی ناکامی پر کڑی تنقید کی اور کہا کہ مشن چندریان کی ناکامی کاالزام اب بھارت کس کودے گا؟ کیاناکامی کی وجہ مقبوضہ کشمیرکےمعصوم عوام ہیں؟ کیاچندریان مشن کی ناکامی کےپیچھےمسلمانوں یاکسی اوراقلیت کاہاتھ ہے؟

ڈی جی آئی ایس پی آر کا مزید کہنا تھا کہ کیا انڈین سیٹلائٹ کی درست سمت میں لینڈنگ نہ کرنےکی ذمہ دارآئی ایس آئی ہے؟کیا ہندو توا کے خلاف بلند آوازوں نے مشن چندریان کوچکنا چورکردیا؟ چاند کوچھوڑیں ہندوتواکہیں بھی نہیں لےکرجا سکتی،

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.