ورلڈ ہیڈر ایڈ

بھارتی فلم کی شوٹنگ، سات تھانوں‌ کی پولیس اداکاروں‌ کو دہشت گرد سمجھ کر سرچ آپریشن کرتی رہی

انڈیا کی ریاست مہاراشٹر میں دو دہشت گردوں کی افواہ پر سات تھانوں کی پولیس نے زبردست سرچ آپریشن شروع کر دیا تاہم بعد میں انکشاف ہوا کہ یہ دونوں دہشت گرد نہیں ہیں بلکہ دہشت گرد وں کے روپ میں فلم کی شوٹنگ میں حصہ لے رہے ہیں۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق یہ مضحکہ خیز واقعہ ہندوستانی ریاست مہاراشٹر کے علاقہ پال گھر میں پیش آیا ہے جہاں بالی ووڈ اداکارہریتک روشن اور ٹائیگر شراف کی ایک فلم کی شوٹنگ چل رہی تھی ، جس میں دو جونیئر آرٹسٹ دہشت گرد کا کردار نبھا رہے تھے۔ شوٹنگ سے بریک لے کر یہ دونوں نزدیک میں ہی واقع ایک دکان پر سگریٹ خریدنے کیلئے پہنچ گئے۔ اس دوران پنچ وٹی ناکہ علاقہ میں ایک اے ٹی ایم گارڈ نے دہشت گردوں کو کھلے مقام پر گھومتے دیکھا تو فورا پولیس کو اطلاع دیدی۔ فلم کی شوٹنگ کرنے والے اداکاروں کو لوگوں نے دہشت گرد سمجھا اورمقامی پولیس ایک گھنٹے تک سرچ آپریشن کرتی رہی۔

رپورٹ کے مطابق سات تھانوں کی پولیس گاڑیوں پر دہشت گردوں کی تلاش کرتی رہی۔ اس دوران سی سی ٹی وی فوٹیج دیکھی گئیں جس کے بعد سامنے آیا کہ یہ دونوں دہشت گرد نہیں بلکہ اداکار تھے، تب پولیس نے راحت کی سانس لی۔ بھارتی میڈیا کے مطابق تقریبا ایک گھنٹے تک یہ ڈرامہ چلتا رہا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.