حافظ محمد سعید کو کیوں گرفتار کیا گیا؟ بھارتی میڈیا نے بڑا دعویٰ کر دیا

سی ٹی ڈی کی طرف سے جماعۃالدعوۃ کے سربراہ حافظ محمد سعید کی گرفتاری کو بھارتی میڈیا نے بڑی بریکنگ نیوز کے طور پر نشر کیا اور اس خبر پر خوشی کا اظہار کیا ہے.

حافظ محمد سعید کی گرفتاری، سوشل میڈیا پر ٹاپ ٹرینڈ رہا، گرفتاری کی شدید مذمت

سی ٹی ڈی نے حافظ محمد سعید کو گرفتار کر لیا

حافظ محمد سعید کو کیوں گرفتار کیا؟ وزیراعلیٰ پنجاب کے ترجمان بول پڑے

نواز شریف جیل میں حافظ محمد سعید کی دعوت کب کررہے ہیں؟ اہم خبر

حافظ محمد سعید کو کونسی جیل منتقل کیا گیا ؟ اہم خبر

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ حافظ محمد سعید کی گرفتاری ایف اے ٹی ایف کی طرف سے دباؤ کا نتیجہ ہے جس نے پاکستان کو گرے لسٹ میں رکھا ہے اور اکتوبر تک کیلئے پاکستان کو وقت دیا ہے کہ وہ ثابت کرے کہ پاکستان دہشت گردی کے خلاف اقدامات کر رہا ہے.

دہشت گردی کے مقدمات، حافظ محمد سعید نے اہم قدم اٹھا لیا

کالعدم جماعۃ الدعوۃ کے سربراہ حافظ محمد سعید کے خلاف دہشت گردی ایکٹ کے تحت مقدمہ درج

جماعۃ الدعوۃ کے مرکزی رہنما حافظ عبدالرحمان مکی کو کیوں گرفتار کیا گیا؟

حافظ محمد سعید کی گرفتاری پر ہندوستانی میڈیا نے اس خبر کو بڑی بریکنگ نیوز کے طور پر نشر کیا، واضح رہے کہ حافظ محمد سعید کو آج سی ٹی ڈی نے لاہور سے گوجرانوالہ جاتے ہوئے گرفتار کیا گیا. بعد ازاں سی ٹی ڈی نے حافظ محمد سعید کو انسداد دہشت گردی کی گوجرانوالہ کی عدالت میں پیش کیا جہاں عدالت نے حافظ محمد سعید کو 7 روزہ جو ڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا.

حافظ سعید کی گرفتاری وزیراعظم کے دورہ امریکا سے قبل،عالمی دباؤ کا نتیجہ، تجزیہ نگار

 

سی ٹی ڈی ترجمان کے مطابق حافظ محمد سعید ضمانت قبل از گرفتاری کےلیے گوجرانوالہ جا رہے تھے، انہیں گرفتار کیا گیا ہے، گرفتاری کے بعد حافظ محمد سعید کو انسداد دہشت گردی عدالت گوجرانوالہ میں پیش کیا گیا، انسداد دہشت گردی عدالت میں سیشن جج علی عمران شاہ کی عدالت میں حافظ محمد سعید کو پیش کیا گیا.عدالت نے حافظ محمد سعید کو7روزہ جوڈیشنل ریمانڈپرسینٹرل جیل منتقل کرنے کا حکم دیا اورسی ٹی ڈی کو تحقیقات مکمل کر کے چارج شیٹ جمع کرانے کی ہدایت کی گئی ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.