بھارتی مسلمانوں نے مودی کے ہندتوا کے خلاف بغاوت کا علم بلند کردیا،نسلی فسادات جنم لینےلگے

بھارت میں مسلمانوں نے ہندتوا کے خلاف بغاوت کا علم بلند کردیا،نسلی فسادات جنم لینےلگے

باغی ٹی وی بھارت میں مسلمانون نے بغاوت کا علم بلند کردیا مودی سرکار کے خلاف پورے بھارت میں شدید ہنگامہ ،نسلی فسادات نے جنم لے لیا.بھارت میں مسلمان اپنے حق کے لیے سٹرکوں پر نکل آئے . بھارت کے مختلف شہروں میں ہزاروں افراد نے شدید احتجاج کرتے ہوئے مسلم کش بل کی سختی سے مزمت کی ہے . ہزاروں مسلمان بھارت کی شاہراہوں پر مودی سرکار مردہ باد کے نعرے لگارہے تھے.متنازع شہریت بل کے خلاف بھارت کی مختلف ریاستوں میں بڑے پیمانے پر احتجاج کیے جا رہے ہیں جب کہ امریکا سمیت دنیا بھر میں بھی اس کے خلاف آوازیں اٹھائی جا رہی ہیں۔

امریکی کمیشن برائےعالمی مذہبی آزادی نے تشویش کا اظہار کرتے ہوئے امریکا کو بھارتی وزیر داخلہ اور دیگر قیادت کیخلاف پابندیوں کی تجویز پیش کرچکی ہے۔
بنگال کے ضلع مرشد آباد میں‌اس وقت خانہ جنگی کی کیفیت پیدا ہوچکی ہے اورہرطرف توڑپھوڑ اورلوگ بھارت سے بغاوت کے نعرے بلند کرتے بپھرے ہوئے سڑکوں پراحتجاج کررہے ہیں، باغی ٹی وی کےمطابق ضلع مرشد آباد کے لالگولا ریلوے اسٹیشن پراس وقت صورت حال انتہائی خراب ہے اور مظاہرین نے 5 ریل گاڑیوں کوآگ لگا دی ہے، ان ریل گاڑیوں سے میلوں‌دوردھواں ا ٹھتا دکھائی دے رہا ہے.بھارت کی شمالی مشرقی ریاستوں میں احتجاج شدت اختیار کرگیا ہے۔آسام کے دارالحکومت گوہاٹی میں بھارتی سیکیورٹی فورسز کی فائرنگ سے 3 مظاہرین ہلاک ہوگئے جب کہ متعدد افراد کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔

بھارتی فوج اورپولیس کیطرف سے لاٹھی چارج اور بعض مقامات پرگولی بھی چلائی گئی لیکن مظاہرین ا س قدر غصے میں‌ ہیں‌ کہ وہ اپنے موقف سے پیچھے ہٹنے کا نام ہی نہیں‌لے رہے، اطلاعات کےمطابق مسلمانوں کے خلاف شہریت بل کوختم کرنے اورمسلمانوں کو دیگرشہریوں کے برابر شہری حقوق دینے کا مطالبہ کررہےہیں‌‌

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.