fbpx

بلاول بھٹو زرداری کے دورہ امریکہ سے کٹھ پتلی حکمران پریشان ہیں، شازیہ مری

پاکستان پیپلزپارٹی پارلیمنٹرینزکی مرکزی سیکرٹری اطلاعات رکن قومی اسمبلی شازیہ عطاء مری نے کہا ہے کہ بلاول بھٹو زرداری کے دورہ امریکہ سے کٹھ پتلی حکمران پریشان ہیں،فواد چودھری، شہباز گل اور فرخ حبیب جیسے بونے اس لئے بھی پریشان ہیں کہ ان کے لیڈر عمران خان سفارتی استثنیٰ کے بغیر امریکہ نہیں جا سکتے کیونکہ وہاں کی عدالت میں زیر التوامقدمات ان کا مقدرہیں۔
اتوارکو جاری اپنے بیان میں شازیہ مری نے کہا کہ بلاول بھٹو زرداری کو اپنے ملک کے عوام کی طاقت پر بھروسہ ہے اور یہ بات بار بار ثابت ہوئی ہے کہ انتخابات میں رکاوٹیں کھڑی کرکے پاکستان پیپلزپارٹی کا میڈیٹ چوری کیا جاتا ہے۔ یہ بات بھی ریکارڈ پر ہے کہ پیپلزپارٹی کا مینڈیٹ چوری کرنے والے ہی اعتراف کرتے رہے ہیں کہ دھاندلی کے ذریعے پیپلزپارٹی کے مخالفین کو اقتدار میں لایا جاتا رہا ہے۔
شازیہ مری نے کہا کہ جعلی اکائونٹس کا ڈرامہ بری طرح فلاپ ہو چکا ہے۔ انہوں نے سوال کیا کہ ان نام نہاد جعلی اکائونٹس سے ملنے والے 33ارب روپے کہاں ہیں شازیہ مری نے کہا کہ نام نہاد احتساب آمروں اور ان کی باقیات کا مشغلہ رہا ہے۔ وہ اپنی نالائقی چھپانے کے لئے احتساب کا ڈرامہ رچاتے رہے ہیں۔ شازیہ مری نے کہا کہ قائد عوام ذوالفقار علی بھٹو شہید، محترمہ بینظیر بھٹو شہید اور صدر آصف علی زرداری کو احتساب کی آڑ میں انتقام کا نشانہ بنایا گیا ہے۔