ورلڈ ہیڈر ایڈ

قومی اسمبلی میں مراد سعید اور بلاول بھٹوآمنے سامنے.آصف زرداری کی حسین حقانی اور سی آئی اے ڈایئریکٹر سے ملاقاتوں کا بھانڈہ پھوڑ دیا

اسلام آباد:پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئر مین کی قومی اسمبلی میں دھواں دار تقریر پرمراد سعید نے بلاول کو آڑے ہاتھوں لے لیا .بلاول بھٹو کی پی ٹی آئی کی حکومت اور عمران خان پر جارحانہ وار کا مراد سعید جوابی حملہ دینے کے لیے قومی اسمبلی میں حقائق پیش کرنے لگے تفصیلات کے مطابق بلاول بھٹو کے قومی اسمبلی میں خطاب پر مراد سعید بھی جواب دینے کے لیے سامنے آگئے.آصف زرداری پر کھل کر تنقید یہ چھپ چھپ کر پکستان دشن حسین حقانی سے ملاقاتیں کرتے ہیں.خطرے کی بات یہ ہے کہ یہ لوگ سی آئی اے کے ڈائریکٹر سے خفیہ ملاقاتیں کرتے ہیں.این آر او پر کونڈولیزا رائس کی کتاب کا حوالہ بھی دے دیاے .یہ جو آج قومی اسمبلی میں‌عمران خان پر تنقید کررہے ہیں‌ یہ این آر او کے لیے امریکہ کے پاوں پڑتے ہیں. یہ این آر او کی بات اس وقت کی ہے جب عمران خان وزیر سستان کے لیے آواز بلند کررہا تھا .

آصف علی زرداری اور پاکستان پیپلز پارٹی کی کارکردگی پر حقائق پیش کرتے ہوئے کہ سندھ میں ہر سال سیکڑوں بچے ہلاک ہورہے ہیں .تھرمیں پانی نہیں اور رپورٹ پیش کی جاتی ہے کہ سندھ حکومت نے 104 ارب تھر میں پانی کی فراہمی کے لیے خرچ کردیئے ،انفراسٹرکچر تباہ ہو کر رہ گیا ہے کہاں ہیں وہ پیسے جو سندھ کی غریب عوام کے لیے رکھے جاتے ہیں. مراد سعید نے کہا میں بتاتا ہوں کہ وہ پیسہ ان اکاونٹس میں جن کے بارے میں ز رداری صاحب کہتے ہیں کہ انہیں تو پتہ نہیں یہ پیسہ ان اکاونٹوں میں کیسے پہنچا.بے نظیر بھٹو کے بارے میں مراد سعید نے انکشاف کرتے ہوئے کہا کہ بے نظیر نے امریکی حکام سے کہا کہ وہ کرپشن چارجز سے نجات دلائیں.سندھ میں غزائی بحران کا یہ حال ہے کہ 50 فیصد شہیری غذائی قلت کا شکار ہیں.جہاں پینے کا صاف پانی نہیں پڑھنے کے لیے اسکول نہیں کہاں ہے وہ 24 ہزار ارب روپے ان پیسوں کا حساب دینا ہوگا.

نواز شریف کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے مراد سعید نے کہا کہ نواز شریف نے وزارت عظمیٰ کے منصب کے دوران کروڑوں روپے اپنی سیکورٹی پر لگا دیئے.قومی خزانے کو کروڑوں روپے کا نقصان پہنچایا.حتی کہ نواز شریف کے گھر میں سی سی ٹی وی کیمرے بھی سرکاری خزانے سے لگائے .نواز شریف کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ وہ میں سلیکٹڈکہنے والے ہمیشہ اسی راستے سے اقتدار میں آتے رہے. نواز شریف خصوصی طیارے پر اپنے علاج کے لیے بیرون ملک جاتے رہے. نوازشریف جب بیمارہوتےہیں توسرکاری خزانےسے3لاکھ 27ہزارڈالرخرچ ہوتےہیں.شہبازشریف کےلیے130کروڑروپےکاہیلی کاپٹرخریداگیاوہ عوام کاپیسہ تھا .2751 سیکورٹی اہلکار صرف شریف خاندان کی سیکورٹی پر تعینات تھے جن پر 200 کروڑ خرچ ہوتے تھے.نواز شریف کو نشانہ بناتے ہوئے مراد سعید نےکہا کہ نواز شریف تو سرٹیفائیڈ نااہل ہے.

ابوزیشن خصوصی طور پر بلاول بھٹو کی طرف سے عمران خان کی حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا عمران خان نے ایک نئے پاکستان کی بنیاد رکتھے ہوئے کہا کہ عمران خان نے اس ملک کے غریب مزدورں ،مسافروں اور پردیسیوں کے لیے پناہ گاہیں قائم کرکے ان کی مشکلات کم کیں.جو لوگ سڑکوں پر سوتے تھے اب ان پناہ گاہوں میں آرام کرتے ہیں.تمام پارلیمنٹیرینز کو ان شیلٹر ہومز کے دورے کی دعوت دیتا ہوں.سی پیک کے بارے میں اس حکومت کی کارکردگی پر بات کرتے ہوئے مراد سعید نےکہا کہ اس حکومت نے ٹنل بنا کر پختونخواہ کو سی پیک سے جوڑ دیا .عمران خان کو اس ملک کے غریبوں کا بہت احساس ہے اس لیے اپنے غریب ہم وطنوں کےلیے صحت کارڈ جاری کر دیتے .

مراد سعید نے عمران خان کی کارکردگی کے اہم اہم پہلووں پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ یہ وزیر اعظم ہے جو قطر میں جار کر قطری خط نہیں لاتا قطر میں مقیم لاکھوں پاکستانیوں کے لیے سہولیات کی بات کرتا ہے . عمران خان محلات میں جار کر پہلے حکمرانوں کی طرح اپنی بات نہیں کرتا بلکہ سٹیڈیم میں جا کر اپنے پردیسی ہم وطنوں سے مل کر ان کے دکھ درد بانٹتا ہے. سعودی عرب جاتا ہے تو اسٹیل مل کی بات نہیں کرتا پاکستان کی پاکستانیوں کی بات کرتا ہے. سعودی عرب سے اپنے ان ہم وطنوں کی قید و بند میں بند پاکستانیوں کی رہائی کے لیے بات کرتا ہے. عمران خان او آئی سی کے اجلاس میں جاکر ناموس رسالت کی بات کرتا ہے .پہلی حکومتوں کے حکمرانوں کی ذاتی مصلحتوں پر تنقید کرتے ہوئے کہ پہلے ڈومور کا مطالبہ کیا جاتا تھا .عمران خان کے دور میں یہ نہیں ہو سکتا آپ کو یاد ہو گا جب ٹرمپ کے پیغام کے جواب میں عمران خان نے جھکنے کی بجائے آنکھیں دکھائیں .ٹرمپ نے پھر ڈو مور کا مطالبہ نہیں کیا بلکہ افغانستان میں امریکہ کی مدد کی درخواست کی

عمران خان کی حکومت کی کارکردگی پر مزید گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ یاد رکھیں یہ وہ حکومت ہے جہاں عوام کوروٹی ،کپڑااورمکان فراہم کریں گے.عمران خان کی شخصیت پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ اس وقت ملک کا وزیر اعظم وہ شخص جو نہ کھاتا ہے اور نہ کھانے دے گےبلکہ جو پہلے کھا چکے ہیں اس کو بھی نکلواکے چھوڑے گا. مراد سعید نے نواز شریف کے بارے میں ایک معروف جملے پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ نواز شریف کا دور نہیں جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ وہ کھاتا بھی ہے اور لگاتا بھی ہے. مراد سعید کی تقریر پر حکمران پارٹی کی طرف سے ڈیسک بجاتے رہے .مراد سعید حسب روایت اپنی تقریر میں شعروں کے ذریعے اپنی گفتگو کو چار چاند لگاتے رہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.