fbpx

مقبوضہ کشمیر کے نوجوان عمران خان کی کشمیر پالیسی پر مطمئن ہیں تحریر: معاذ عتیق راز

آج میرے پاس جموں کے تین لڑکے آئے. جو وہاں کی یونیورسٹیز سے پڑھے ہیں اور یہاں جاب کرتے ہیں. میں نے ان سے مختلف سوالات کیے. جن میں وہاں کے حالات اور پاکستانی حکومت کی پالیسی اور طریقہ کار کے متعلق بھی سوال تھا. جو کچھ انہوں نے بتایا وہ یکسر اس سے مختلف تھا جو ہم سوشل میڈیا پر دیکھتے ہیں. وہ عمران خان کی پالیسی اور طریقہ کار پر بالکل مطمئن تھے.

جو چیزیں انہوں نے بتائی. اس سے اندازہ ہوتا ہے کہ وہاں کے مسلمان نوجوان سیاسی طور پر بھی پاکستانی نوجوانوں سے زیادہ بالغ ہیں. ہم ہر چیز کو ن لیگ پی ٹی آئی اور پی پی پی کی آنکھ سے دیکھتے ہیں. جبکہ حالات کچھ اور ہیں اور ہم سے تقاضہ بھی کچھ اور کر رہے ہیں.
واللہ اعلم

جذباتی نوجوانوں سے درخواست ہے ضروری نہیں فوج کچھ کر رہی ہے اس کا سوشل میڈیا پر اعلان کرے. کچھ کام پوشیدہ رکھ کر کیے جاتے ہیں.

میرا ایمان اور یقین ہے کہ کشمیر جہاد سے ہی آزاد ہو گا. لیکن.اس کے ساتھ یہ یاد رکھیں جنگ کہاں کب کیسے لڑنی ہے یہ ہماری فوج کو معلوم ہے. اللہ پاک فوج کو کامیاب کرے اور کشمیر آزاد ہو.

آخری ہے.
انڈیا ہمارے الیکشن کے بعد فوج مخالف بیانیے کو لے کر فیفتھ جنریشن وار ہم پر کر رہا ہے.اور آج ہمارا نوجوان اس جنگ میں جانے انجانے میں دشمن کا مدد گار ثابت ہو رہا ہے. ہمیں سوشل میڈیا الیکٹرانک میڈیا پر بھر پور طریقے سے جواب دینا چاہیے.
#رازِنہاں
معاذ عتیق راز