جزبوں کا سلسلہ شروع : باکسر عامر خان کا 4منزلہ عمارت کورونا وائرس متاثرین کو دینے کا اعلان

لاہور:جزبوں کا سلسلہ شروع : باکسر عامر خان کا 4منزلہ عمارت کورونا وائرس متاثرین کو دینے کا اعلان،اطلاعات کےمطابق برطانوی باکسر عامر خان بھی کوروناوائرس سے متاثرہ افراد کے لیے میدان میں آ گئے اور انہوں نے 4منزلہ عمارت کورونا وائرس متاثرین کو دینے کا اعلان کردیا۔

مہلک کورونا وائرس نے پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے اور پاکستان میں اس بیماری کے باعث کہیں مکمل اور کہیں جزوی لاک ڈاؤن جاری ہے جبکہ عوام کو گھروں میں رہنےکی ہدایات کی جارہی ہیں۔ اسی سلسلہ میں برطانوی باکسر عامر خان بھی کوروناوائرس سے متاثرہ افراد کے لیے میدان میں آ گئے۔

ان کا کہنا تھا کہ اندازہ ہے عوام کے لیے ہسپتال میں بیڈ حاصل کرنا کتنا مشکل ہے،اپنی عمارت استعمال کے لیے نیشنل ہیلتھ سروس کو دینےکے لیے تیار ہوں،تمام لوگ اپنا بہت خیال رکھیں۔

پاکستان میں کورونا وائرس کے کل کیسز کی تعداد1059ہو گئی ہےجبکہ اب تک 19 افراد اس بیماری سے صحت یاب ہو چکے ہیں اور 8افراد اس بیماری کے باعث جاں بحق ہو چکے ہیں۔صوبہ سندھ میں 413، صوبہ پنجاب میں 312،خیبرپختونخوا میں 117 بلوچستان میں 119،گلگت بلتستان میں 81،اسلام آباد میں 16 کیسز سامنے آ چکے ہیں جبکہ ایک کیس آزاد کشمیر سے بھی سامنے آیا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.