fbpx

برطانیہ کے اینڈی مرے نے سنسناٹی ماسٹرز ٹینس ٹورنامنٹ میں پہلا میچ جیت لیا

نیویارک:برطانیہ کے اینڈی مرے نے سنسناٹی ماسٹرز ٹینس ٹورنامنٹ میں پہلا میچ جیت لیا۔ انھوں نے سوئٹزرلینڈ کے اسٹین واورنکا کو شکست دی۔

امریکا میں سنسناٹی ماسٹرز ٹینس ٹورنامنٹ میں برطانیہ کے اینڈی مرے اور سوئٹزرلینڈ کے اسٹین واورنکا میں سخت مقابلہ ہوا۔اینڈی مرے نے پہلا سیٹ ٹائی بریکر پرسات چھ سے جیتا تاہم ان کو دوسرے سیٹ میں شکست ہوئی۔فیصلہ کن سیٹ میں اینڈی مرے نے سات پانچ سے میدان مار کر اگلے مرحلے میں جگہ بنائی۔

 

ویمنز سنگلز میں امریکا کی سلون اسٹیفنز نے فرانس کیAlizé Cornet کو ہرادیا۔ سلون اسٹیفنز نے باآسانی چھ ایک اور چھ صفر سے میچ جیتا۔ایک اور میچ میں جمہوریہ چیک کی پیٹرا کیوی ٹوا نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد سوئٹزرلینڈ کیJil Teichmann کو ہرا کر ایونٹ سے باہرکردیا۔

 

یاد رہے کہ اس سے پہلے یورپ ، امریکہ اور دیگرملکوں میں اس ٹورنا منٹ کی بہت زیادہ ایڈورٹائزنگ کی گئی ، یہ بھی کہا گیا کہ کینیڈین اوپن کے بعد، ایک اور اے ٹی پی ماسٹرز 1000 ٹورنامنٹ سنسناٹی ماسٹرز اس ہفتے کے آخر میں شروع ہونے والا ہے۔ سنسناٹی میں ہونے والا یہ ٹورنامنٹ آنے والے یو ایس اوپن گرینڈ سلیم ایونٹ کے آخری بڑے تیاری کے ٹورنامنٹ کے طور پر کام کرتا ہے اور رافیل نڈال، ڈینیئل میدویدیف، سٹیفانوس سیٹسیپاس اور آندرے روبلیو جیسے ٹاپ کھلاڑی اس ٹورنامنٹ میں ایکشن میں ہوں گے۔ یہ 15 اگست 2022 کو شروع ہوچکاہے اور اس کا فائنل 21 اگست کو کھیلا جائے گا