fbpx

عرب امارات میں اب عمارتیں بغیراجازت کے نہیں بن پائیں گی:بڑافیصلہ ہوگیا

دبئی: عرب امارات میں عمارتوں کی تعمیرومرمت کے حکومت کی طرف سے کچھ اصول وضوابط طئے کیئے گئے ہیں‌، اس حوالے سے دبئی سے میڈیا ذرائع کا کہنا ہے کہ دبئی بلڈنگ پرمٹ ڈویلپمنٹ کمیٹی نے عمارتوں کے اجازت ناموں کے لیے ایک ایساالیکٹرانک پلیٹ فارم مکمل کر لیا ہے جس میں دبئی میں لائسنس جاری کرنے والے تمام اداروں کےبلڈنگ پرمٹ کی خدمات شامل ہیں۔جس کےلیے بہت جلد عملدرآمد شروع ہوجائے گا

اس حوالے سے حکومت کی طرف سے جاری اطلاعات میں کہا گیا ہے کہ یہ پلیٹ فارم مشاورت فراہم کرنے والے دفاتر اور معاہدہ کرنے والی کمپنیوں کو ممتاز خدمات فراہم کرنے کے لیے تیار ہے۔ دبئی بلڈنگ پرمٹ ڈویلپمنٹ کمیٹی نائب صدر، وزیر اعظم اور دبئی کے حکمران عزت مآب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نے تشکیل دی تھی اور اس کا مقصد عمارتوں کے اجازت ناموں کے شعبے میں ممتاز خدمات فراہم کرکے اس کی تکمیل میں تیزی لا کر صارفین کے اطمینان کی سطح کو بڑھانا ہے۔

اس کی صدارت دبئی میونسپلٹی میں انجینئرنگ اور پلاننگ سیکٹر کے سی ای او کرتے ہیں جس میں سرکاری اداروں کے ارکان لائسنسنگ کے عمل میں حصہ لیتے ہیں۔ یونیفائیڈ پلیٹ فارم کی خصوصیت یہ ہے کہ وہ تمام لائسنسنگ ایجنسیوں کے ساتھ بلڈنگ پرمٹ لین دین کو ایک سسٹم کے ذریعے اور ڈیجیٹل شناخت کا استعمال کرتے ہوئے ایک متحد اندراج کے ذریعے کرنے کی صلاحیت رکھتا ہےجس سے کنسلٹنٹس اور کنٹریکٹرز کے وقت اور محنت کی بچت ہوتی ہے۔

اس ونڈو میں دبئی میونسپلٹی، دبئی ڈیولپمنٹ اتھارٹی اور دبئی انٹیگریٹڈ اکنامک زونز اتھارٹی کی بلڈنگ لائسنسنگ سروسز شامل ہیں۔یہ دبئی میونسپلٹی کے دبئی انجینئرنگ کوالیفیکیشن سسٹم کے ساتھ الیکٹرانک طور پر منسلک ہے۔ سنگل ونڈو میں درخواست دینے کے تقاضے حال ہی میں شروع کیے گئے دبئی بلڈنگ کوڈ کے مطابق ہیں۔ یہ بلڈنگ انفارمیشن ماڈلنگ، GIS، اور بلیو پرنٹس کی خودکار آڈیٹنگ کے ساتھ مربوط ہے۔

یونیفائیڈ پلیٹ فارم میں عمارت کے اجازت نامے کے عمل کو سپورٹ کرنے والے تمام اداروں کے ساتھ ساتھ سول ڈیفنس، RTA، DEWA، اور ٹیلی کمیونیکیشن کمپنیوں (Etisalat/Du) کو جوڑنے کے لیے ایک الیکٹرانک لنک فراہم کیا گیا ہے۔

دوسری طرف دبئی میونسپلٹی نے عالمی مسابقت کی ضروریات کے مطابق پرمٹ بنانے کے اقدامات کو کم کرنے اور ان کو مربوط کرنے پر کام کیا ہے۔ اس نے درخواست کے عمل کو یکجا کرکے دستاویزات کو کم اور لین دین کاطریقہ کار آسان کیا ہے۔

تعمیراتی عمل کو تین اہم مراحل تک مختصر کر دیا گیا جن میں بلڈنگ پرمٹ کے لیے درخواست، اکھٹےمعائنے اور خدمات کی تکمیل اور فراہمی شامل ہیں۔