اداکارہ بشرٰی انصاری خوش کیوں ؟

پاکستان ڈرامہ انڈسٹری کی سینئر اداکارہ بشریٰ انصاری نے عالمگیر وبا کورونا وائرس کے باعث ملتوی ہونے والی شوٹنگز دوبارہ شروع ہونے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔

باغی ٹی وی : بشریٰ انصاری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنی ایک خوبصورت تصویر شئیر کی اور بتایا کہ وہ 9 ماہ بعد جیو ٹی وی کے ڈرامہ سیریل ’مہلت‘ کی شُوٹنگ میں مصروف ہوئی ہیں۔

بشریٰ انصاری نے بتایا کہ انہوں نے اپنے نئے پراجیکٹ کا آغاز کیا ہے جو جیو ٹی وی کا ڈرامہ ’مہلت‘ ہے۔

خیال رہے کہ آج کل بشریٰ انصاری سوشل میڈیا پر فعال دکھائی دے رہی ہیں، پرانی یادیں بھی شیئر کررہی ہیں اور نئے پراجیکٹس کے حوالے سے بھی پوسٹ کررہی ہیں۔

اس سے قبل انسٹاگرام پر بشریٰ انصاری نے ایک فیملی فوٹو شئیر کی ہے جس میں اداکارہ کے ہمراہ اُن کی نانی، اُن کی امّی اور اُن کی بیٹی موجود ہیں جبکہ بشریٰ انصاری نے گود میں اپنے پوتے کو بھی اُٹھایا ہوا ہے۔

بشریٰ انصاری نے تصویر پوسٹ کرتے ہوئے کیپشن میں لکھا تھا کہ پانچ نسلیں ایک ساتھ۔-

اداکارہ نے بتایا تھا کہ مذکورہ تصویر میں اُن کے ساتھ اُن کی نانی، امّی، بیٹی اور پوتا موجود ہیں جبکہ یہ یادگار تصویر 14 سال قبل لی گئی تھی-

علاوہ ازیں بشریٰ انصاری نے اپنی جوانی کی ایک تصویر بھی انسٹاگرام پراپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کی جس میں اُنہوں نے اس دور کے حساب سے فیشن کو فالو کیا ہوا ہے۔

بشریٰ انصاری نے مداحوں کے ساتھ اپنی 5 نسلوں کی تصویر شئیر کر دی

اس سے قبل پاکستان کی سینئر اداکارہ بشریٰ انصاری نے موجودہ اور ماضی کے حالات پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ زمانہ نہیں بدلا اب دنیا بدل گئی ہے۔

ہمارے وقت میں ہمیں نظم وضبط کی بہت عادت تھی اور ہم وقت کے بہت پابند تھے بشریٰ انصاری

انہوں نے کہا تھا کہ فرق تو زمانے میں ہر چیز کا ہوتا ہے ہم یہ نہیں کہہ سکتے کہ اس زمانے کے ڈیزائنر اچھے نہیں ہیں اور پرانے ڈیزائنرز اچھے تھے ہر وقت کے اپنے تقاضے ہوتے ہیں رویے اور ماحول ماحول بدل جاتے ہیں اور معاشی صورتحال بدلنے سے بھی بہت کچھ تبدیل ہوجاتا ہےجو کہ اب ہم دیکھ رہے ہیں۔

انہوں نے کہا تھا کہ روایات بدلتی ہیں بہت سارے رشتے بھی بدل جاتے ہیں سو ہم یہ کیسے کہہ سکتے ہیں کہ پہلے اور اب کے اداکاروں میں یہ فرق ہے آپ کسی بھی شعبے سے تعلق رکھتے ہوں آپ کا ایسا پیشہ ورانہ رویہ اور کمٹمنٹ ضروری ہوتی ہے جس سے آپ کام نکھر کر سامنے آئے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ویسے تو ہم سب کا زمانہ ساتھ چل رہا ہے لیکن یہ ضرور ہے کہ ہمارے وقت میں ہمیں نظم وضبط کی بہت عادت تھی اور ہم وقت کے بہت پابند تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.