fbpx

بشریٰ انصاری کی جنت مرزا سے متعلق بیان پر وضاحت

اداکارہ بشریٰ انصاری نے ٹک ٹاکر جنت مرزا کیلئے سخت الفاظ پر وضاحتی بیان شئیر کیاہے-

باغی ٹی وی : پاکستان شوبز انڈسٹری کی سینئر اور لیجنڈری اداکارہ بشریٰ انصاری نے اپنے تصدیق شدہ انسٹاگرام اکاؤنٹ پر جاری اپنی حالیہ پوسٹ میں جنت مرزا سے متعلق بیان کی وضاحت دیتے ہوئے کہا کہ افسوس اس تمام معاملے کیلئے جو کچھ ہوا –

انہوں نے کہا کہ میں نے صرف ایک پوسٹ دیکھی اور اس میں اقلیتوں کے یوں جذبات مجروح ہونے پر اپنے غصے کو قابو میں نہ رکھ سکی۔

بشریٰ انصاری نے وضاحتی بیان میں کہا کہ بغیر یہ جانے کہ یہ جنت مرزا کی غیر ارادی طور پر کی گئی غلطی ہے جس کی وہ معافی مانگ چکی ہیں میں نے پوسٹ شیئر کردی لیکن بعد میں جب مجھے اس معاملے کا علم ہوا تو میں نے انسٹاگرام سے وہ پوسٹ ڈیلیٹ کردی۔

بشریٰ انصاری نے مزید کہا کہ میں نہیں جانتی تھی جنت مرزا کون ہے، میں یہاں کسی کو اسلام نہیں سکھا رہی بلکہ اب ہمیں انسان بننا پڑے گا اور انسانیت کی عزت کرنا ہوگی۔

لیجنڈری اداکارہ نے کہا کہ بچوں کو اپنے بڑوں کی عزت کرنی چاہیے پھر چاہے وہ آپ کو آپ کی غلطیوں پر ڈانٹ ہی کیوں نہ رہے ہوں۔

واضح رہے کہ دو روز قبل نت مرزا کی کچھ دن قبل ایک مختصر ویڈیو وائرل ہوئی تھی، جس میں انہیں مسیحیوں کی مذہبی علامت ’صلیب‘ کی طرز پر بنا ایک لاکٹ پہن رکھا تھا، جس پر بعد ازاں مسیحی افراد نے ان کے خلاف ذہبی جذبات مجروح کرنے کی درخوست بھی دی تھی۔

مسیحی افراد کی جانب سے جذبات مجروح کرنے کے الزامات لگائے جانے کے بعد جنت مرزا نے مذکورہ واقعے پر معافی بھی مانگی تھی

تاہم بعد ازاں سینیئر اداکارہ بشریٰ انصاری نے ٹک ٹاکر کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ان کے لیے کہا تھا کہ انہیں نہ تو اسلام کا پتہ ہے اور نہ ہی دیگر مذاہب کا علم ہے ساتھ ہی ٹک ٹاکر کو ’جاہل‘ بھی قرار دیا تھا، بعد ازاں بشریٰ انصاری نے اپنی پوسٹ ڈیلیٹ کردی تھی۔

جس کے بعد ٹک ٹاکر جنت مرزا سمیت ان کی بہن ٹک ٹاکر علیشبہ انجم اور جنت مرزا کے منگیتر اور ٹک ٹاکر عمر بٹ نے نامناسب الفاظ استعمال کرتے ہوئے سینئیر اداکارہ پر سخت الفاظ میں تنقید کی تھی-

بشریٰ انصاری نے نمبر ون ٹاک ٹاکر جنت مرزا کو جاہل کیوں قرار دیا؟

بشریٰ انصاری کے تبصرے پر جنت مرزا کا سخت رد عمل

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.