fbpx

وزرا قوم کوحوصلہ دیں:باربارلاک ڈاون بھی بہت نقصان کررہاہےخواجہ خاور رشید

لاہور: وزرا قوم کوحوصلہ دیں:باربارلاک ڈاون بھی بہت نقصان کررہاہے،اطلاعات کے مطابق چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے سابق سینئر نائب صدر اور صدر پنجاب ڈائیز اینڈ کیمیکلز مرچنٹس ایسوسی ایشن خواجہ خاور رشید نے وزراء اور مشیروں کی طرف سے بار بار مکمل لاک ڈاؤن کے اعلان پر گہری تشویش کا اظہار کیا ہے۔

ایک بیان میں خواجہ خاور رشید نے کہا کہ حکومت کے وزرا اور مشیر لوگوں میں خوف و ہراس پھیلانے سے گریز کریں۔ انہوں نے کہا کہ کورونا وائرس ایک ایسی حقیقت ہے جو جلد ختم نہیں ہوگی لہذا حکومت کاروبار بند کرنے کے بجائے مثبت سوچ اپنائے۔

انہوں نے کہا کہ کورونا وائرس کی پہلی لہر کے بعد ، ملک بھر میں تجارت اور صنعت کو بھاری نقصان اٹھانا پڑا ہے اور وہ اب بھی اس جھٹکے سے نکلنے سے قاصر ہے۔ لیکن حکومت نے مکمل طور پر لاک ڈاؤن کے بارے میں مطلع کرتے ہوئے بازاروں کی جلد بندش کا زبردستی فیصلہ نافذ کردیا ہے۔

خواجہ خاور رشید نے کہا کہ بازاروں کو 6 پر بند کرنا کوئی منطقی فیصلہ نہیں تھا۔ کم ترین اوقات کار نے لوگوں کو خوف و ہراس میں خریداری کرنے پر مجبور کردیا جس کے نتیجے میں منڈیوں میں زبردست رش ہے لیکن فیصلہ لینے والے اس صورتحال کو سمجھنے سے قاصر ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بار بار لاک ڈاؤن اور بازاروں کو محدود وقت کے لئے کھولنے کے اعلان کے بجائے حکومت کو چاہئے کہ وہ ایس او پیز کو سختی سے نافذ کریں اور مارکیٹوں کو 24 گھنٹوں کے لئے کھولنے دیں جس سے صورتحال بہت بہتر ہوگی۔
انہوں نے کہا کہ کورونا وائرس پر قابو پالنا ضروری ہے لیکن ساتھ ہی ساتھ ، کاروباری سرگرمیاں متوازی اہم ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.