fbpx

ضمنی انتخابات:پی ٹی آئی کا لودھراں میں پاور شو

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) 11 جولائی کو لودھراں میں پاور شو کرے گی جس سے پارٹی چیئرمین عمران خان کارکنان سے خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق لودھراں میں پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی مقامی قیادت نے 17 جولائی کو ہونے والے اہم ضمنی انتخابات سے قبل زبردست پاور شو کے لیے تیاریاں شروع کر دی ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ عمران خان 6 بجے جلسہ گاہ پہنچیں گے اور خطاب کریں گےجبکہ جلسے میں عمران خان کے ساتھ شاہ محمود قریشی اور علی محمد ، اسد عمر بھی ساتھ ہونگے اور خطاب کریں گے۔

ڈی پی او کا کہنا ہے کہ ایک سو بیس فٹ لمبا اور ساٹھ فٹ چوڑا اسٹیج تیار کیا جارہا ہے جبکہ سیکورٹی کے فول پروف انتظامات کیے گئے ہیں اور ایک ہزار سے زائد لودھراں پولیس کے اہلکار ڈیوٹی سر انجام دیں گے۔

ڈی پی او کا یہ بھی کہنا ہے کہ لودھراں کے دو حلقوں میں 17 مئی کو ضمنی الیکشن ہونا ہے، ضمنی الیکشن پی پی 224 اور 228 میں ہوگا۔ عمران خان کے ساتھ جنوبی پنجاب کی قیادت بھی ساتھ ہوگی، پاکستان تحریک انصاف کے کارکنان جلسہ گاہ پہنچ کر انتظامات دیکھ رہے ہیں۔

ڈی پی او کا مزید کہنا ہے کہ جلسہ گاہ پہلے ہی بارش کے پانی سے خراب ہے جبکہ موسم کی خرابی کے باعث مزید بارش بھی ہوسکتی ہے، ٹی آئی کی مقامی قیادت موقع پر موجود ہے اور انتظامات کروا رہی ہے۔