ضمنی انخابات:حکومت ایک سیٹ بھی نہ جیت سکی:پیپلزپارٹی نے اپنی سیٹیں واپس لے لیں‌

کراچی:ضمنی انخابات:حکومت ایک سیٹ بھی نہ جیت سکی:پیپلزپارٹی نے اپنی سیٹیں واپس لے لیں‌،اطلاعات کے مطابق آج ملک میں ہونے والے ضمنی انتخابات میں حکومت ایک سیٹ بھی نہ جیت سکی جبکہ سندھ میں پیپلزپارٹی نے اپنی نشستیں جیت کراپنی سیٹیں واپس لے لی ہیں‌

پی ایس 43 سانگھڑ ضمنی انتخاب میں پیپلز پارٹی نے تحریک انصاف کو عبرتناک شکست دے دی ۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سندھ کے حلقہ پی ایس 43 سانگھڑ کے تمام 132 پولنگ سٹیشنز کے غیر حتمی اور غیر سرکاری نتائج کے مطابق پیپلز پارٹی کے جام شبیر علی 45 ہزار 240 ووٹ لے کر کامیاب قرار پائے ہیں۔

غیر حتمی اور غیر سرکاری نتائج کے مطابق پی ٹی آئی کے مشتاق جونیجو نے صرف 5 ہزار 230 ووٹ حاصل کیے ہیں ، پی ٹی آئی کو اس حلقے میں بری شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

خیال رہے کہ الیکشن کمیشن کی جانب سے پی ایس 88 کراچی، پی ایس 43 سانگھڑ اور پی بی 20 پشین 2 بلوچستان میں ضمنی الیکشن کا انعقاد کروایا گیا ہے۔ ان تینوں حلقوں میں شام 5 بجے پولنگ ختم ہونے کے بعد غیر سرکاری غیر حتمی نتائج آنے کا سلسلہ جاری ہے۔

آخری اطلاعات کے مطابق تینوں نشستیں حکومت مخالف اتحاد نے جیت لی ہیں ، دوسری طرف یہ بھی خبریں آرہی ہیں کہ ان نشتوں کے جیتنے کے حکومت کو نقصان نہیں پہنچا مگرحکومت مخالف اتحاد کو ضرور فائدہ پہنچا ہے اوران نششتوں کے جیتنے کے بعد سینیٹ میں‌ممبران کے انتخاب میں پیپلزپارٹی اورمولانا کو فائدہ ضرورہوگا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.