fbpx

دنیا بھرمیں کیمبرج،اے لیول،اولیول امتحانات ملتوی: بنگلہ دیش نےبھی حامی بھرلی

ڈھاکہ:دنیا بھرمیں کیمبرج ، اے لیول ،او لیول امتحانات ملتوی:بنگلہ دیش نے بھی حامی بھرلی ،اطلاعات کے مطابق دنیا بھرمیں کووڈ 19 کی تباہ کاریوں نے عالمی تعلیمی اداروں کو بھی گھٹنے ٹیکنے پرمجورکردیا، اس حوالے سے یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ کیمبرج اوراس کے ساتھ ساتھ اے لیول اوراولیول کے تمام امتحانات فی الحال منسوخ کردیئے گئے ہیں ،

دنیا کے دیگرملکوں کی طرف بنگلہ دیش میں بھی کووڈ 19 نے ڈیرے ڈال لیئے ہیں‌، اس لئے حکومت نے برطانوی امتحان بورڈ کیمبرج بین الاقوامی امتحانات سے کہا ہے کہ وہ آئندہ او لیول اور اے لیول کے امتحانات کا انعقاد نہ کرے جو اپریل میں مقرر ہیں۔

منگل کو جاری کردہ ایک گزٹ نوٹیفکیشن کے ذریعے وزارت تعلیم کے ماتحت سیکنڈری اور ہائر ایجوکیشن ڈویژن نے کہا کہ ”اس وبائی صورتحال پر غور کرنا جو وبائی امراض کی وجہ سے اب بھی قابو سے باہر ہے ، بنگلہ میڈیم یا عام تعلیمی اداروں کے تحت کوئی عوامی امتحانات نہیں ممکن نہیں ۔ بنگلہ دیش میں طلباء اور اساتذہ کی صحت کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیےاب یہ کام انجام دے رہے ہیں۔

اس میں مزید کہا گیا ہے کہ کووڈ19 میں تازہ ترین اضافے کے سبب برطانیہ اور ہمارے پڑوسی ممالک میں کیمبرج بورڈ کے امتحانات پہلے ہی منسوخ کردیئے گئے ہیں۔”

سرکلر کا کہنا ہے کہ مجموعی صورتحال پر غور کرتے ہوئے یہ بات واضح ہوگئی ہے کہ ملک میں امتحانات کا انعقاد منطقی نہیں ہوگا۔

"لہذا ، ہم درخواست کرتے ہیں کہ اپریل میں منعقد ہونے والے O اور A سطح کے امتحانات نہ ہوں۔”

اس سے قبل برطانوی امتحانات بورڈز پیئرسن ایڈیکسیل انٹرنیشنل نے 3 فروری کو اعلان کیا تھا کہ اس موسم گرما میں منصوبہ بندی کے مطابق اس کے بین الاقوامی امتحانات آگے نہیں بڑھیں گے۔

28 جنوری کو برطانیہ کے ایک اہم امتحان بورڈ ، آکسفورڈ اے کیو نے کہا کہ کوڈ 19 کی وباء کی وجہ سے منصوبہ بندی کے مطابق امتحانات کے ساتھ آگے بڑھنا ناممکن ہوگا۔

ہفتے قبل برطانیہ کے کابینہ کے دفتر کے وزیر مائیکل گو نے اعلان کیا تھا کہ بورڈ کے امتحانات ، بشمول جی سی ایس ای اور اے لیولز ، اس سال منسوخ کردیئے جائیں گے۔

بنگلہ دیش میں طلباء اس فیصلے سے متاثر ہوں گے کیوں کہ بہت سے لوگ جی سی ایس ای اور بین الاقوامی جی سی ایس ای ، ایک سطح اور بین الاقوامی اے سطحوں کا مجموعہ رکھتے ہیں۔

دوسری طرف پاکستان میں وفاقی وزیرتعلیم شفقت محمود نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ کیمبرج اولیول کے امتحانات15مئی کے بعد لینے پر رضامند ہوگیا، کیمبرج او لیول امتحانات کی تفصیلات جلدجاری کرےگا ،اے لیول اور اولیول کے امتحانات شیڈول کے مطابق ہوں گے ، امتحانات میں کورونا ایس اوپیزپرمکمل عمل کیا جائے گا۔

شفقت محمود نے تمام طلباء کیلئے امتحانات میں کامیابی کیلئے نیک تمناؤں کا بھی اظہار کیا ہے۔

دوسری جانب کیمبرج کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق 15 مئی سے امتحانات کے انعقاد کیلئے کام کر رہے ہیں ،پاکستان میں او لیول امتحانات 15 مئی سے ہوں گے۔

کیمبرج کا کہنا ہے کہ اسسمنٹ گریڈز کی بنیاد پر رزلٹ نہیں دیں گے،حکومت پاکستان کے تعاون سے او اینڈ اے لیول کے امتحانات کا انعقاد یقینی بنائیں گے

یہ لگاتار دوسرا سال ہوگا جب وبائی مرض کی وجہ سے اساتذہ کی تشخیص کی بنیاد پر گریڈ دیئے جاتے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.