fbpx

کینیڈا میں فائرنگ سے 2 افراد ہلاک 2 زخمی

کینیڈا میں ایک شخص نے فائرنگ کر کے دو افراد کو ہلاک جبکہ دو کو زخمی کر دیا جن میں ایک خاتون کی حالت نازک ہے۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کے مطابق پیر کے روزیہ واقعہ وینکوور کے علاقے میں صبح کے وقت پیش آیا واضح رہےحملہ اور نے بے گھر لوگوں کو نشانہ بنایا ہے تاہم اس بات کی فوری تصدیق نہیں ہوئی ہے۔

کینیا میں مسافر بس بے قابو ہوکر دریا میں جا گری،34 افراد ہلاک اور 14 زخمی

پولیس کے مقامی چیف کے مطابق یہ تصدیق کی جا سکتی ہے کہ گولی لگنے سے چار افراد زخمی ہوئے تھے اس بارے میں یہی معلوم ہوا کہ حملہ آور ایک ہی شخص تھا اس کا نشانہ بننے والے دو افراد کی موت واقع ہو چکی ہے تاہم ابھی فائرنگ سے متاثر ہونے والے افراد اور حملہ آور کی شناخت کی جارہی ہے۔

پولیس چیف نے کہا فوری طور پر یہ کہنا مشکل ہے کہ مرنےاور زخمی ہونے والوں کا باہم کوئی تعلق ہے یا نہیں اور کیا یہ واقعی بے گھر لوگ تھے جنہیں نشانہ بنایا گیا تاہم اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ حملہ آور نے ایک سے زائد جگہوں پر فائرنگ کی اور لوگوں کو نشانہ بنایا بتایا گیا ہے کہ حملہ آور سے اب شاید کسی کو خطرہ نہیں ہے تاہم شہریوں کو احتیاط ضرور کرنا ہوگی۔

برطانیہ میں گھر سے 61 سالہ خاتون کی ڈھائی سال پرانی لاش برآمد

کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو اس طرح کے واقعات میں اضافے کی وجہ سے تجویز دے چکے ہیں کہ ملک میں اس طرح کے لوگوں کی اسلحے تک رسائی کو روکنے کی سبیل کی جانی چاہی اس سلسلے میں بندوقوں کی کھلی فروخت کو بھی روکنا چاہیے۔

دوسری جانب لاس اینجلس کے پارک میں ایک کار شو کے دوران فائرنگ سے کم از کم سات افراد زخمی ہو گئے ہیں یہ واقعہ اتوار کے روز لاس اینجلس کے جنوب میں 32 کلو میٹر کے فاصلے پر پیش آیا ہے۔

امریکا: پارک میں فائرنگ کے نتیجے میں 3 افراد جاں بحق

لاس اینجلس پولیس نے اس بارے میں کہا ہے کہ فائرنگ کا یہ واقعہ سان پیڈرو کے پیک پارک میں سہ پہر تین بج کر پچاس منٹ پر پیش آیا پولیس ڈیپارٹمنٹ کا اپنے ٹویٹ میں کہنا ہے کہ یہ فائرنگ کا ایک ایسا واقعہ نہیں ہے جسے براہ راست فائرنگ کا متحرک نام دیا جا سکے۔

پولیس کے مطابق سات افراد کے زخمی ہونے کے علاوہ مزید کوئی اطلاع سامنے نہیں آیا ہے۔ دریں اثنا فائر بریگیڈ ڈیپارٹمنٹ نے بتایا ہے کہ یہ واقعہ ایک کار شو کے دوران ہوا۔ جس میں زخمی ہونے والوں میں سے کم از کم تین افراد کی حالت نازک ہے۔

یوکرائنی فوج کے200سے زیادہ ارکان انسانی حقوق کےخلاف جرائم میں ملوث ہیں