fbpx

کینسر کی ادویات عوام کو مفت ملیں گی ، یقین ہے کہ مشکل کے بعد آسانی ہے،حمزہ شہباز

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے کہا ہے کہ یقین ہے کہ مشکل کے بعد آسانی ہے-

باغی ٹی وی : وزیر اعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے میڈیا سے گفتگو میں ادویات سے متعلق کہا کہ کینسر ادویات سے عوام کو محروم کیا گیا لیکن اب کینسر کی دوائیاں عوام کو مفت میسر آئیں گی3 ماہ میں آئینی بحران لایا گیا لیکن آئینی بحران عوام کو آٹا سستا دینے سے نہیں روک سکا یقین ہے مشکل کے بعد آسانی ہے۔

ادویات میں شدید کمی عوام پریشان۔

حمزہ شہباز نے کہا کہ پونے 4 سال سے سیف سٹی کے کیمرے بند پڑے ہیں اور پولیس میں اچھے افسران کا انتخاب کیا گیا ہے۔ نئے پاکستان والوں نے پرانے کو خراب کیا ہے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا کہ ہم سب کو اکٹھا کر کے قانون پر عملداری کو یقینی بنائیں گے اور قانون موجود ہے لیکن سزا میں تاخیر ہوتی ہےجن پولیس افسران سے زیادتی ہوئی ہے ان سے رابطہ کرتا ہوں اور اگر سفارش پر بھرتیاں ہوتی رہیں گی تو پولیس کیسے کام کرے گی؟-

ملک میں بجلی کا شارٹ فال 8 ہزار 911 میگا واٹ تک پہنچ گیا،بجلی کا دورانیہ 18 گھنٹوں سے تجاوز کر گیا

واضح رہے کہ دویات میں شدید کمی کی وجہ سے عوام پریشانی میں مبتلا ہے بہت سی ادویات کی شدید قلت سامنے آئی ہے۔ ان ادویات میں پیناڈول، دل کا دورہ روکنے،پھیپھڑوں کے انفیکشن، ذہنی تنائو،جوڑوں کےدرد،دمہ،کینسرکی ادویات اور اس کے علاوہ مزید ذیابیطس ،بلڈ پریشر،ہیپاٹائٹس کی ادویات اور اس سے علاوہ 35 سے زائد ادویات کی شدید قلت کا سامنا شہروں کو کرنا پر رہا ہے۔

مزید برآں یہ کہ ادویات کی عدم دستیابی کے حوالے سے سیکرٹری صحت کےمطابق فارمیسی مالکان یہ سب کر رہے ہیں۔ ان کے یہ سب کرنے کا مقصد صرف ادویات کو مہنگا بیچنا ہے۔اس حوالے سے محکمہ صحت ادویات کی کمی کو دور کرنے کیلئے کوشیش کر رہی ہے۔