مختصرکپڑے نہیں پہن سکتی اس لئے فلم میں کام نہیں کرتی: سارہ خان کے بیان پرسب حیران

لاہور:مختصرکپڑے نہیں پہن سکتی اس لئے فلم میں کام نہیں کرتی: سارہ خان کے بیان پرسب حیران ،طلاعات کے مطابق پاکستان کی خوبرو اداکارہ سارہ علی خان نے فلموں کا حصہ نہ بننے کی وجہ بتادی ہے، پاکستان کی خوبصورت اداکارہ سارہ علی خان کا ٹی وی انڈسٹری میں بڑا نام ہے۔

اپنی اداکاری اور خوبصورتی کے باعث مداح ان کے دیوانے ہیں اور انڈسٹری میں تنازعات سے دوررہنے والی اداکاراؤں کی فہرست میں شامل کی جاتی ہیں۔ اداکارہ نے ‘دیوار شب، میرے بے وفا، تمہارے ہیں، تم میرے ہو، استانی جی، میرے ہمدم’ سمیت متعدد ڈراموں میں کام کیا ہے۔

اداکارہ سے ایک ٹی وی شوکے دوران پوچھا گیا ڈراموں میں کامیابی کے بعد انہوں نے اب تک فلموں میں کام کیوں نہیں کیا جس پرانہوں نے کہا کہ کام کرنے سے متعلق ان کے کچھ اصول ہیں جو وہ کبھی بھی نہیں توڑنا چاہتی ہیں۔ اداکارہ نے کہا انہیں فلموں کی آفر بھی ہوئی تھی لیکن آفر انہوں نے ٹھکرادی کیونکہ وہ غیراخلاقی مناظرعکس بند نہیں کراسکتی ہیں اورنہ ہی مختصر کپڑے پہن سکتی ہیں جو ان کے واضح اصول ہیں جو وہ کبھی نہیں توڑیں گی۔

سارہ خان نے اپنی اداکاری کا آغاز 2012 میں معاون کردار کے طور پر کیا، بڑی آپا جو ہم ٹی وی پر نشر کیا گیا جہاں انہوں نے مرکزی کرداروں کی بیٹی کا کردار ادا کیا۔ اس کے بعد وہ مرتہ العروس میں نظر آئیں جو اسی سال جیو ٹی وی پر نشر کی گئی۔ انہوں نے مہوش حیات، میکال ذوالفقار، احسن خان، ثمینہ احمد، اور عائشہ خان کے ساتھ ہمنا کا نمایاں کردار ادا کیا، اس کے بعد انھوں نے صنم جنگ، اور عمران عباس نقوی کے ساتھ رومانٹک ڈراما الویڈا میں 2015 میں ایک خود غرض موقع پرست کا منفی کردار کے ادا کیا جو ہم ٹی وی پر ڈراما نشر کیا گیا تھا۔

اسی سال، انھوں نے ڈراما محبت آگ سی میں عمدہ اداکاری کی اور معاون کردار میں بہترین اداکارہ کا ایوارڈ حاصل کیا، اس کے بعد انہوں نے رومانٹک ڈراما تمارے ہیں، کالے جادو پر مبنی رومانوی نظر بد دونوں 2017 ، اور ہارر ڈراما بیلاپور کی دیان (2018) میں اہم کردار پیش کرنے پر وسیع پیمانے پر شناخت اور عوامی تعریف حاصل کی جس میں سے آخری ڈراما پر ہم ایوارڈ میں بہترین اداکارہ کی نامزدگی حاصل کی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.