کیپٹن کرنل شیرخان شہید کے مزار پر چوری کرنے والے ملزمان گرفتار

0
48

صوابی: کارگل کے محاذ پر جام شہادت نوش کرنے والے کیپٹن کرنل شیر خان نشان حیدر کے مزار پر چوری کرنے والے 2 ملزمان کو گرفتار کر لیا گیا۔

باغی ٹی وی : پولیس کے مطابق کیپٹن کرنل شیر خان کے مزار پر چوری کرنے والے ملزمان کو گرفتار کر کے چوری کی گئی اشیاء بھی برآمد کر لی گئی ہیں۔

عمران خان پاکستان کا بال ٹھاکرے،ان کی جماعت شیو سینا بن گئی ہے: شرجیل میمن

پولیس کا بتانا ہے کہ ملزمان نے مزار سے سولر بیٹریاں، نشان حیدر کاپیاں، جھنڈے اور موٹرسائیکل چوری کی تھی، ملزمان سے پیڈسٹل فین اور موٹرسائیکل کی فروخت سے حاصل 10 ہزار روپے ریکور کیے گئے۔

واضح رہے کہ کیپیٹن کرنل شیر خان کے بھتیجے نعمان شیر نے بتایا تھا کہ اشیا چرانے والے نشے کےعادی تھے ان کی شناخت سی سی ٹی وی کیمروں کی مدد سے کی گئی ہے پولیس کے مطابق یہ پہلا واقعہ نہیں ہے کہ ان لوگوں نے کیپٹن کرنل شیر خان کے مزار سے اشیا چرائی ہیں اس سے پہلے بھی وہ وارداتیں کرتے رہے تھے۔

پاک بھارت میچ سے قبل آئی سی سی نے بابر اعظم کو نیا خطاب دے دیا

اُن کا کہنا تھا کہ اس سے پہلے ہماری ذاتی چیزیں چرائی جاتی تھیں جس پر ہم نے زیادہ توجہ نہیں دی مگر جب کیپٹن کرنل شیر خان سے منسوب اشیا چرائی گئی تو میں نے فیصلہ کیا کہ یہ ناقابل معافی ہے۔ جس پر میں نے سی سی ٹی وے کیمرں کی فوٹیج کی مدد سے ملزماں کی شناخت کرکے مقدمہ درج کروایا ہے۔

نعمان شبیر کے مطابق کیپٹن شیر خان کو ملنے والا اصل نشان حیدر محفوظ ہے جو گھر میں موجود ہے۔ نشان حیدر ہمیں مزار پر لگانے کے لیے فوج کی یونٹ بارہ این ایل آئی نے تیار کر کے دیا تھا، جو سائز میں اصل نشان حیدر سے بڑے تھے۔

کیپٹن کرنل شیر خان شہید کے مزار پر چوری کی واردات

Leave a reply