ورلڈ ہیڈر ایڈ

چیئرمین کی ہدایات، سی ڈی اے میں زیر التواء انکوائریاں تیزی سے مکمل کرنے کا عمل جاری

سی ڈی اے انتظامیہ کی طرف سے محکمہ میں زیر التواء مختلف انکوائریوں کو منطقی انجام تک پہنچانے کا عمل تیزی کے ساتھ مکمل کرنے کا عمل شروع کیا گیا ہے اور اب تک مزید 11 انکوائریاں‌ مکمل کی گئی ہیں.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق یہ انکوائریاں‌ مکمل کر کے قواعد کے مطابق سزائیں تجویز کی گئی ہیں۔ حالیہ انکوائریوں‌ میں جس کسی افسر یا ملازم کو ملوث پایا گیا ہے ان کیلئے سزائیں تجویز کی گئی ہیں‌ اور جن کے خلاف کسی قسم کا کوئی الزام ثابت نہیں‌ ہو سکا انہیں انکوائریوں سے بر ی الذمہ قرار دے دیا گیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق چیئرمین سی ڈی اے نے کچھ عرصہ قبل محکمہ میں زیر التواء انکوائریوں کا نوٹس لیتے ہوئے ہدایات جاری کی تھیں کہ انکوائری افسران کو مقررہ مدت ہی میں انکوائریاں مکمل کرنی چاہئیں بصورت دیگر انکوائری افسران کے خلاف نہ صرف انضباطی کاروائی کی جائے بلکہ ان کی سالانہ کارکردگی رپورٹ میں بھی درج کیا جائے۔ چیئرمین سی ڈی اے کی جانب سے ان ہدایات کے بعد زیر التواء انکوائریوں کا عمل تیز رفتاری سے مکمل کیا جا رہا ہے۔ سی ڈی اے کی طرف سے برق رفتاری سے انکوائریاں‌ مکمل کئے جانے کے عمل کو تحسین کی نگاہ سے دیکھا جارہا ہے.
محمد اویس

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.