fbpx

سینڑل جیل اڈیالہ راولپنڈی میں اسیر سزائے موت کے قیدی نے خودکشی کرلی

سینڑل جیل اڈیالہ راولپنڈی میں اسیر سزائے موت کے قیدی نے خودکشی کرلی

سینڑل جیل اڈیالہ راولپنڈی میں اسیر سزائے موت کے قیدی نے خودکشی کرلی ذرائع کے مطابق قیدی نے دن دیہاڑے ٰخود کو جیل میں اپنے سیل کے باتھ روم میں پھندا لگا کر خودکشی کی جبکہ جس وقت خودکشی کی دیگر قیدیوں کی عزیز و اقارب سے ملاقاتیں جاری تھیں اور ساتھی اسیران ملاقاتوں کےبعد سیل پہنچے تو قیدی ندیم احمد کی نعش باتھ روم رسی سے لٹکی ہوئی تھی.

خیال رہے کہ جب جیل کے میڈیکل آفیسر کو طلب کیاگیا چیک کرنے پر قیدی مردہ پایا گیا. واضح رہے کہ حکام کے مطابق قیدی سال 2014 میں اپنے بیرون ملک نیشنلٹی ہولڈر کزن کے دو بچوں کو اغواء کرکے قتل کرنے میں ملوث تھا حکام نے مزید کہا کہ قیدی جون 2014 میں سینڑل جیل اڈیالہ منتقل کیاگیا. اور جیل میں اسیری کے دوران طویل عرصے سے قیدی کو عزیز واقارب سے کوئی بھی ملنے نہیں آرہا تھا.
مزید یہ بھی پڑھیں؛
رمضان شوگر ملز کو این او سی جاری کرنے کے خلاف پنجاب حکومت کی انٹرا کورٹ اپیل مسترد
آٹا بحران کیس؛ پشاور ہائیکورٹ کا سیکریٹری فوڈ و دیگر کو مارکیٹ کا دورہ کرنیکا حکم
لیپ ٹاپ گم ہونے پر گاہک نےغصے میں اپنی کار ہوٹل پر دے ماری
نادیہ خان 38 ہزار ڈالرز گنوا بیٹھیں. اداکارہ نے دلچسپ واقعہ سنا کر حیران کر دیا
عدلیہ اورنیب کو درخواست کرتا ہوں جھوٹے کیسز ختم کیے جائیں. وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ
ذرائع کے مطابق قیدی کی اپیل 2019 سے سپریم کورٹ میں زیر التواء ہے اور جیل حکام نے نعش پولیس کے حوالے کرکے پوسٹ مارٹم وجوڈیشل انکوائری کے سفارش کردی جبکہ آئی جی جیل خانہ جات پنجاب مبشر ملک نے نوٹس لے لیا اور ڈی آئی جی جیل راولپنڈی ریجن سیعد الله گوندل کو حکم دیا گیا کہ انکوائری آفیسر مقرر کرکے فیک فائنڈنگ کمیٹی تشکیل دے دی یاد رہے کہ قیدی ندیم زہنی تناو و نفسیاتی مسائل میں بھی مبتلا تھا جسکو معالجین بے ادویات بھی تجویز کر رکھیں تھیں . جیل انتطامیہکے مطابق قیدی کا جیل میں آخری نفسیاتی معائنہ 4 جنوری کو کیا گیا تھا.