fbpx

سنگاپورکی معروف ٹیکنالوجی کمپنی ایسنٹ کےچیئرمین کی وفد کےہمراہ پاکستانی حکام سےاہم ملاقاتیں

اسلام آباد: سنگاپور کی معروف ٹیکنالوجی کمپنی ایسنٹ کے چیئرمین مسٹر لم چی کین اور مندوبین نے اپنے مقامی پارٹنرز فور اسکوائر پاکستان کے ساتھ وزیر انفارمیشن ٹیکنالوجی جناب امین الحق کے ساتھ ملاقات کی۔ اجلاس میں وزارت آئی ٹی کے سینئر افسران نے شرکت کی جن میں وفاقی سیکشن اور فور اسکوائر پارٹنرز فخر عالم اور خورشید احمد شامل تھے۔ فور اسکوائر نے حال ہی میں پاکستان میں اپنا ٹریکنگ لائسنس حاصل کیا ہے اور وہ پاکستان میں لاجسٹک انڈسٹری کے لیے ایسنٹ ٹیکنالوجی کے ٹریکروں کو تعینات کر رہے ہیں۔

ذرائع کے مطابق آج سنگاپور اور پاکستان کی حکومت کے درمیان جی ٹو جی سطح پر باہمی تعاون کے شعبوں پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ایسنٹ ٹیکنالوجیز نے وزیر کو پاکستان میں کارگو ٹریکنگ آپریشنز اور دنیا بھر میں ایسنٹ ٹیکنالوجیز کے موجودہ منصوبوں کے بارے میں آگاہ کیا۔ مسٹر چن نے وفاقی وزیر امین الحق کو IOT اور بلاک چین کے مواقع کے بارے میں بتایا جو پاکستانی معیشت کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں۔

سنگاپور کی معروف ٹیکنالوجی کمپنی ایسنٹ کے چیئرمین مسٹر لم چی کین نے سرمایہ کاری اور تعاون کے مزید مواقع تلاش کرنے کے لیے معزز وزیر کو سنگاپور کا دورہ کرنے کی دعوت بھی دی۔ جبکہ فورز اسکوائر کے پارٹنر فخر عالم نے وزارت آئی ٹی کے حکام کو کراچی میں ٹریکنگ آپریشن سینٹر کا دورہ کرنے کی دعوت دی۔ فور اسکوائر کے پارٹنر جناب خورشید احمد نے وزیر کو جدید ٹریکرز اور ٹریکنگ کارگو سوفٹ ویئر کے آپریشنل فوائد کے بارے میں بتایا جو فور اسکوائر کی جانب سے پاکستان میں لاگو کیا جا رہا ہے۔

وفاقی وزیرامین الحق نے دوطرفہ بات چیت کے ایک اور دور کی تجویز دی جس کے بعد ابتدائی بات چیت کو آگے بڑھانے اور زیر بحث آئیڈیاز کو عملی جامہ پہنانے کے لیے رابطے بحال رکھنے پر زور دیا