چیئرمین پاکستان ریسٹورنٹس یونٹی ایسوسی ایشن کی اہم شخصیت سے ملاقات

چیئرمین پاکستان ریسٹورنٹس یونٹی ایسوسی ایشن کی اہم شخصیت سے ملاقات
باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق چیئرمین پاکستان ریسٹورنٹس یونٹی ایسوسی ایشن عامر رفیق قریشی کی فیڈرل سیکریٹری منسٹری آف نیشنل ہیلتھ سروسز ریگولیشنز اینڈ کوآرڈینیشن عامر اشرف خواجہ سے اسلام آباد میں اہم ملاقات ہوئی ہے

ملاقات وزیر اعظم عمران خان کی ہدایات پر ہوئی۔ پاکستان ریسٹورنٹس یونٹی ایسوسی ایشن کے چیئرمین عامر رفیق قریشی نے 11فروری کو وزیر اعظم صاحب کو خط لکھا تھا۔ خط میں ریسٹورنٹس انڈسٹری کے ساتھ ناروا سلوک کی بابت انصاف کی اپیل کی گئی تھی۔ ملاقات کی دعوت وزیر اعظم عمران خان کی ہدایات پر 13فروری کو دی گئی۔

ملاقات آج دوپہر کو ہوئی جس میں چیئرمین پاکستان ریسٹورنٹس یونٹی ایسوسی ایشن عامر رفیق قریشی نے سیکرٹری ہیلتھ سے ریسٹورنٹس کی اِن ڈور ڈائننگ کے حوالے سے موثر گفتگو ہوئی۔ عامر اشرف خواجہ نے یقین دلایا کہ وہ ان انڈور ڈائننگ کھولنے کے حوالے سے کیبنٹ میٹنگ اور NCOCمیٹنگ میں آواز اٹھائیں گے۔ عامر رفیق قریشی کا کہنا ہے کہ ان ڈور ڈائننگ جلد ہی کھل جائے گی۔

سرکاری املاک پر موجود ریسٹورنٹس کے کرایوں کی بابت بھی متعلقہ منسٹری کو وفاق میں فیڈرل سیکریٹری انڈسٹریز سے بھی وزیراعظم کی ہدایت پر ملاقات متوقع ہے،ملاقات مثبت انداز میں اختتام پذیر ہوئی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.